Wpis z mikrobloga

@sylwke3100: 11 godzin 55 minut, prowadziłem coś do zakładów naprawczych, ale stałem chyba w Łowiczu z 4-5 godzin bo jakieś zamknięcie było, także zjadłem sobie coś na spokojnie, poczytałem, poleżałem :D
Czas pracy maszynisty jest określony szczegółowo w przepisach, za jego przekroczenie w skrajnych przypadkach można mieć spotkanie z prokuratorem
@znikajacypunkt: wiesz, nie chcę bardzo się ujawniać w jakim regionie pracuję, choć jak ktoś śledzi mój tag pewnie się domyśla, nie chce mieć jakiś nieprzyjemności ze strony pracodawcy

@sylwke3100: jest limit godzin miesięczny, jest limit godzin tygodniowy, na jednej służbie nie mogę przekroczyć 12 godzin, w bardzo bardzo wyjątkowych przypadkach czas ten może być wydłużony do 16 godzin.
Jeżeli np mam za sobą już 11 godzin pracy i nie ma
@remek4x4: Dobre pytanie, na początku mojej pracy na kolei kiedy pracowałem na warsztacie wydawało mi się że praca maszynisty to jak jazda autobusem miejskim po mieście, co dzień to samo, monotonia, bo co się może zdarzyć?
Popracowałem kilka lat na tym warsztacie, dopiero wtedy dotarło do mnie jakie to jest skomplikowane, te wszystkie przepisy, procedury, to że np jeżeli chciałbym pilotować samolot, jakaś małą cessnę to kurs zajmie znacznie mniej czasu
@mrslug: śmiertelnie nie, w zeszłym roku weszła mi na tory dziewczyna z 3 letnim dzieckiem, dziecku nic się nie stało a matka odbiła się na szczęście od pudła i poleciała na bok a nie pod spód, widziałem ich z daleka i zdążyłem już sporo wyhamować
@remek4x4: 5k to koszt uzyskania licencji która uprawnia cie tylko do odbycia kursu na maszynistę
@remek4x4: trochę o kosztach szkolenia w cargo:
W I kwartale 2015 roku największą liczbę kandydatów, 46 osób, zatrudniono w Zakładzie Wschodnim. Nieco mniej w Zakładzie Centralnym, 42 osoby. Dalej w kolejności znajdują się Zakłady: Południowy, Północy i Śląski. Rekrutacja będzie trwała przez cały 2015 rok. Celem PKP CARGO jest zatrudnienie w sumie około 500 osób, czyli dokładnie tylu, co w 2014 roku. Program szkolenia kandydatów maszynistów kosztuje spółkę około 21 mln
Program szkolenia kandydatów maszynistów kosztuje spółkę około 21 mln zł rocznie.


@artur00: Czyli biorą koszta (w jakiejś części, po kwocie zgaduję że znacznej) na siebie, tak to rozumiem.