Wpis z mikrobloga

mirki, jak oceniacie support ubera?
ewentualnie czy/jakie mieliście powody aby się z nim kontaktować?

Pokrótce: kierowca był blisko mnie, około 3 minuty drogi.
Minął mnie i oddalał się coraz bardziej przez kolejne 15-20 minut nie odbierając połączeń i nie odpowiadając na smsy.
Anulowałem zamówienie podając powód, oczywiście z automatu ściągnęli mi dychę.
Spóźniony tak bardzo, rezerwacja #!$%@? itp.
Puściłem mail/wiadomość z aplikacji (bo chyba nie ma innej opcji) z prośbą o zwrot kasy na kartę i wyjaśnienie.
Dzień/dwa później zwrot w postaci kredytów ubera (uprzedzając pytania, to nie był dodatkowy bonus tylko zwrot kary za anulowanie) i brak wyjaśnienia co do tego co się odjaniepawliło :/
Oczywiście dostałem generycznego maila że ciężko wycenić "negatywne doświadczenia", jednak oni postanowili wycenić je na zero ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Średnio chce mi się z nimi kopać o tą dychę, ale może macie jakieś protipy na przyszłość oprócz "tylko legalne taxi"? ;-)

#uber #zalesie #oszukujo #pytanie
  • 6