Wpis z mikrobloga

Ten gosciu nawet nie pokazuje jak stworzyc tą animacje. Nie ma to jak wkleicpic byle jaki tutorial, byle pisało bouncing ball. Też tak potrafie, ale zadałem pytanie, bo szukam najprostszego rozwiązania, a nie mam czasu przyglądac sie kazdemu tutorialowi. Teb pierwszy nie jest zły, ale wydaje chciałem poznac najlepszy sposob, wydaje mi sie, ze mozna to zrobic uzywając samych rkzywych w graph editorze, tylko nie wiem do konca jak
@sonep: napiszę w skrócie bo nie chce mi się prawić górnolotnych morałów :

Połowa sukcesu rozwiązania problemu to znalezienie tutoriala, ciężko znaleźć dokładnie to co Ty widzisz oczyma wyobraźni, więc musisz się posiłkować tym, co masz dostępne. Nie sądzisz chyba że ktoś nagra tutorial specjalnie dla Ciebie? Opisać słowami ustawienia blendera czy innego, cóż, jest trudno.

Masz dwie opcje, albo zrobić animacje ręcznie używając timeline i korzystając z punktów animacji, jak
@sonep:
W przypadku spadającej pojedynczej piłki, możesz skorzystać z kilku rozwiązań:

1. Rigid Body + collision
2. Particle + collision
3. Poszukać jakiegoś filmu, który posłuży Ci za wzór, zaimportowanie go do blendera do widoku z kamery, ustawienie kamery pod mniej więcej takim samym kątem jakim jest ustawiona kamera na filmiku. dodanie SPHERE, ustawienie jej w w pozycji piłki z filmiku i animowanie ruchu po osi Z (góra dół) . Jak