Wpis z mikrobloga

Dobra część druga Poradnika Arenowicza właśnie się pojawiła. Tytuł "Klocki wniebowzięcia" więc pewnie trapi was ciekawość o czym będzie ta część poradnika. Mnie też. Myślałem i myślałem od czego by tu zacząć, może od wpływu światła lampki na podejmowane decyzje w trakcie areny albo częstotliwości drań lodówki ,a pojawianiem sie doktora Booma w drafcie. Wybrałem jednak pogadanke o ciekawych kartach na arenie no więc zaczynajmy.
X- Atrapa/Target Dummy ( no to teraz nie wiem czy obrazek się wstawi ). Niby syf jakich mało ale potrafi uratować tyłek , dać czas żeby ustawić się na planszy. Oczywiście nie gramy tego w tempo z jeden dropem, ale kismy to w ręku i czekamy na odpowienia sytuacje jaka to sytuacja ? Tu już pomaga doświadczenie ale najczęściej jak przeciwnik wystawi dużego stronnika, to my atrape i wszystkim co mamy na planszy suniemy mu w ryło. Uniemożliwienie zadania jednego ataku przeciwnikowi za zero many potrafi zmienić bieg gry na naszą kożyść. Oczywiście nie wybieramy tego zawsze ale jak sie pojawia z lipnymi kartami to możemy to wziąść bez większyszch obaw.
X-Elfi łucznik/Elven Archer 1/1 za 1 i zadaje jeden. Karta zajebista bardzo we wszystkich klasach które nie maja mocy specialnej zadającej obrażenia. Czyste value . Przeciwnik wystawił magma rangera albo strejdował sie krakenm tak ze zostało 9/1 na stole ,a my wychodzimy z łucznika i smutek, żal, przygnebienie pojawia sie w jego oczach.
X-Czychający w Fosie/Moat Lurker bardzo dobry w rogalu i szamanie. W rogalu działa jak sap kiedy mamy tempo brakuje nam jeszcze kilka dmg do wykończenia przeciwnika wyskakuje taunt my go jemy i nie musimy już jeść kolacji! W szamanie jak mamy mistrza ewolucji albo ewolucje to czysty value . Nie zapominajmy, że można jeść nim własne miniony, żeby je np uleczyć. Taki trick mag wystawia sekret Mirrora nie mamy co wystawić to wystawiamy Moat Lurkera jedząc własną jednostke i kiedy pojawi się u przeciwnika to wypada z nam z niego nasza jednostka!.( no i z naszego Moat lurkera też nam wypada ta sama więc jestesmy do przodu).
X-Tańczące Miecze/Dancing Swordsza 3 many 4/4 daje przeciwnikowi karte. Tej karty staramy sie nigdy nie wybierać. Dać przeciwnikowi karte to masakracja. Żeby z tego wyciągnąć value to musimy tym zabić dwie jednostki, co przy dzisiejszych koksach zdarza się niezywkle żadko . Teoretycznie można to wyciszyć w czwartej turze ale to wtedy i tak jestesmy do tyłu bo zmarnowaliśmy wyciszenie na siebie.Mocno nie polecam.
X-Wyrocznia światłozimnych/Coldlight Oracle za 3 many 2/2 dobiera po dwie karty dla nas i dla przeciwnika. Więc tak kiedy prowadzicie nie chcecie dawać kart dla przeciwnika bo prowadzenie na planszy może się szybko skończyć. Jak jesteście z tyłu to tym bardziej nie chcecie dawać mu kart bo ,że ponieważ może być nieprzyjemnie.
X-Czaromiot/Spellslinger za 3 many 3/4 czyli staty dobre daje czar wam towarzysze i przeciwnikowi. Wybierać czy nie ? To trudne pytanie ale ta karta ma jeden duży minus, może wam przegrać każdą grę.Jesteście magiem towarzyszu czyli wasze szanse wygranej i tak są wysokie dzięki tej karcie oczywiście można wygrywać mecze ale można tez srogo przegrać jak przeciwnikowi z niej wyskoczy Niestabiliny Portal w Deathwinga ,a wy dostaniecie totemic might.Więc brać tylko na własną odpowiedzialoność.
X- Wszystkie miniony z furią wichru - Nie nie i jeszcze raz nie. Chyba ,że sie wam alakir w szamanie pojawi ale to i tak nie jak nie macie 2 rockbajterów razem z nim. Staty za słabe.
Dobra to na tyle na dziś .Powodzenia na arenie io!
#hearthstone #hearthstonearena #hearthstoneporadnik
Pobierz rifraw - Dobra część druga Poradnika Arenowicza właśnie się pojawiła. Tytuł "Klocki w...
źródło: comment_NfojsgrMEQAjlmKR0spZ2v60TTBULc2k.jpg
  • 9
@rifraw: LUL. Nigdy nie wziąłbym Atrapy na arenie, bo to chyba najgorszy rare i nawet taki Ancient Watcher jest lepszym wyborem niż puste staty i -1 karta w talii.

Niektóre miniony z windfury są całkiem przystępne np. Whirling Zap-o-matic lub Dragonhawk Rider.

Mała sugestia - popraw błędy i przeczytaj swoje wypociny przed opublikowaniem, bo oczy krwawią od czytania tego. Nie traktuj tego jako złoźliwość.
Plusik za chęć.
@TlustodupyBialorusin: Nom tylko te dwa a zapomniałem o nich bo mają normalne staty.
@wiatrow: Niby czemu 0/2 za 0 jest złe ? nie napisałem ,że atrapa jest zajebista ale może zrobić robote to najlepszy 0 drop na arene , a jak mowisz ze elven archer na arenie jest zły to ty chyba w arene nie grałeś.
@wiatrow: Po pierwsze atrapa to mech co juz duzo zmienia bo można ją zagrać razem z tym minionem co odkrywa mecha albo zbufować innym mechem , po drugie jak dobrze wystawiona działa jak noble sacrafice blokuje jeden atak nie można jej zdjąć hero power, po trzecie są o wiele gorsze karty niż atrapa i napisałem , że można ja brać jak sie pojawi z jakimś badziewiem.
A co do elfiego łucznika