Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Phatee: Nie wiem czy chodziło Ci o tą prostą oldschoolową czcionkę, która występowała w niemal każdej grze na SNES czy GBA, czy o tą stylizowaną na Gotycką. W każdym razie nie inspirowałem się pokemonami tylko tak jak napisałem grami 4X czyli głównie Cywilizacją oraz Imperialism 2 :)

Edit: Inna sprawa, że cały czas gra ewoluuje i zastanawiałem się, czy nie lepsza byłaby właśnie ta czcionka gotycka do nazw miast tak
tomek-um - @Phatee: Nie wiem czy chodziło Ci o tą prostą oldschoolową czcionkę, która...

źródło: comment_3MQSy7B9MVELdbT7bz7QfWsRTM8DKyWz.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Tak. Gra robiona jest na frameworku CocosSharp, który jest częścią Xamarina, ale poza wyświetlaniem spritetów, odtwarzaniem dźwięków i obsługą dotyku cały silnik robiłem od zera najpierw na potrzeby mojej innej gry Mine Colony. Potem przerobiłem go i dostosowałem na potrzeby turowej rozgrywki, AI przeciwników, wyszukiwanie najkrótszej drogi, wyświetlanie mapki, płynne przejścia między różnym terenem, fog of war itd. Nie używałem żadnych innych silników, bo zamiast uczyć się jak ktoś coś sp**... ekhm
  • Odpowiedz