Wpis z mikrobloga

Jest sprawa, kolega otworzył spór na #aliexpress ponieważ tracking zawisł na ponad miesiąc. W międzyczasie tracking sie zaktualizował, chińczyk zaproponował zamknięcie dispute bez refundu. Problem jest taki, okazało się że zamowiony przedmiot jest uszkodzony i nie może jeszcze raz otworzyć dispute, ponieważ pisze "dispute finished" Co robić? Pisał do supportu ale mówi że miał wrażenie że pisał z botem.
  • 5
@PepeTychy: bo jest jest więcej jak 74 dni od wysyłki? Choć w takich przypadkach może być tak że jak już otworzysz spór w przeciągu 60 dni to po upływie tych 60 dni nie możesz już otworzyć drugi raz.
@PaulStone: Teoretycznie od dnia złożenia zamówienia do ostatniego planowanego dnia doręczenia zostało jeszcze 10 dni. Akceptując ofertę sprzedawcy w tym dispute tak jakby potwierdził że otrzymał towar i nic nie może zrobić.