Wpis z mikrobloga

@arczer: tak to prawda, najlepiej brać po 2011 a tak w ogóle najlepiej jest kupić serwisowanego w ASO diesla po gwarancyjnej wymianie silnika. Smutne ale prawdziwe, te jednostki na początku produkcji były po prostu wadliwe. Po kilku cichaczem wprowadzonych przez FHI zmianach są spoko, nie różnią się awaryjnością od przeciętnego nowoczesnego diesla. Odwdzięczają się bardzo dobrą jak na 4 cyl. kulturą pracy i palą niewiele przy dobrych osiągach.
@arczer: jo mam forka diesla my09, w sumie zrobione pewnie ze 30k km( teraz ma koło 50-60k km) więc wiele nie powiem. Silnik chodzi jak trzeba, sprzęgło działa jak trzeba nie mam pojęcia co ludzie z nim robią ze takie słabe niby. O dwumasie panewkach egr dpf to wogóle nie wiem skąd takie wieści. To są rzeczy których boją się ludzie w uzywanych samochodach po prostu więc to chyba z tematu