Wpis z mikrobloga

@kaspah: Gra ma sporo problemów: przykładowo w grze dla 2 graczy parę połączeń rasa-zdolność są na tyle mocne, że trzeba je wywalać z gry. Dodatkowo tak naprawdę większość czasu nie trzeba bawić się w przesadną taktykę: wystarczy umiejętność dodawania. Można sobie policzyć zwyczajnie jaką minimalną ilość punktów się zdobędzie i czy się dany ruch opłaci czy nie. Zdaję sobie sprawę, że to jest często standardem, ale akurat w Smallworld jest
  • Odpowiedz
@Madbest: Zgadzam się przy czym opcja dla 2 graczy jest, bo jest. Takie gry nie są przeznaczone do takiego trybu. Smallworld to jedna z moich pierwszych planszówek. Teraz kurzy się na półce, dawno wyparta przez lepsze tytuły. W sumie nie sprzedaję jedynie z sentymentu.
  • Odpowiedz
@shpoora: Co nie wyparło ( ͡° ͜ʖ ͡°) Pomijając tytuły 1v1 to Tzolkin, Blood Rage, Cyklady, Wysokie Napięcie, Świat Dysku: Ankh-Morpork, Suburbia, Dominion, Terraformacja Marsa i jeszcze parę innych
  • Odpowiedz