Wpis z mikrobloga

Jak wiemy we wczorajszym wyścigu, stety bądź niestety poleciało parę dość szeroko komentowanych kar za przewinienia. Jedna z nich dotyczyła ścięcia T1 przez Maxa Verstappena po opóźnieniu przez niego punktu dohamowania i skutkowała utratą przez Holendra podium. W podobny sposób wykaraskał się na początku wyścigu zwycięzca - Lewis Hamilton. Czy on też zasłużył na podobny wymiar kary?
#f1 #ankietaf1
a.....y - Jak wiemy we wczorajszym wyścigu, stety bądź niestety poleciało parę dość s...

źródło: comment_3AuK5ZYsE7bVnE3isGMThOX5bRsBO9ha.jpg

Pobierz

Hamilton zasłużył na karę za ściącie w T1?

  • Tak 68.9% (42)
  • Nie 31.1% (19)

Oddanych głosów: 61

  • 9
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@asymetryczny: Śmieszne jest to że Hamilton zyskał na tym i to całkiem sporo, w porównaniu z Verstappenem a kary nie dostał. Ktoś zrobił filmik, ten skrót Hamiltonowi zajął chyba z 1,5s mniej niż Maxowi xD

W ogóle, na każdej tego typu szykanie powinno być coś w stylu tego co mamy na Monzy. Wyznaczona droga "ucieczki", którą przejazd jest wolniejszy niż przejazd torem i kierowca ma wybór, albo jedzie po torze,
  • Odpowiedz
@asymetryczny:

Hamilton za co miał dostać karę może mi ktoś wytłumaczyć? Nie ma żadnego przepisu, który można by zastosować w takiej sytuacji. Jechał pierwszy z przewagą na drugim zawodnikiem. Popełnił błąd, wrócił na tor na tej samej pozycji. Koniec historii.
  • Odpowiedz
  • 3
@tatwarm Aha, czyli jak jest się liderem to spoko, można sobie uciekać i "przypadkowo" ścinać bo przecież nie zyskuje się z tego tytułu żadnej przewagi bądź w ogóle się nie traci czasu mimo że popełniłem błąd (,)
  • Odpowiedz
"przypadkowo"


@asymetryczny: czyli twoim zdaniem Hamilton specjalnie tak pojechał? XDDDDD Specjalnie oponę zniszczył i ryzykował zatkanie otworów chłodzących dla tej jednej sekundy?
  • Odpowiedz
  • 0
@tatwarm Ale zrozum kolego że w przypadku postawienia jakiegokolwiek środka zapobiegawczego ścinaniu to by tak łatwo nie miał i musiałby powrócić na tor tak, aby jeszcze wjechać w ten zakręt który przestrzelił.
  • Odpowiedz
@asymetryczny: te zakręty są ułożone w ten sposób, że jeśli mocno przestrzelisz hamowanie to trzeba zwolnić do 30 km/h żeby się zmieścić do następnego wierzchołka. Jest to trochę ryzykowny manewr jak się ma za sobą 21 zawodników - musisz przyznać.
  • Odpowiedz