Aktywne Wpisy
pieknylowca +8
publikowanie takich filmow to jest idiotyzm (no ale czego sie spodziewac po wiadomo kim) - przeciez to tylko woda na mlyn dla ruskich, dodatkowo przeciez jesli beda wiedziec ze po zlapaniu beda zabijani to nie beda chcieli sie poddawac skoro poddanie sie=smierc to beda woleli walczyc do ostatniego naboju. (ps nawet jesli to wagner to i tak stosuje sie wobec nich prawo miedzynarodowe) #rosja #wojna #ukraina
KRZYSZTOF_DZONG_UN +106
#przegryw #p0lka #logikarozowychpaskow #youtube #polska
NIEZMIERNIE WKKU#RWIA mnie fakt, że tiktokerki/yutuberki/instagramowiczki z milionem subów wycierają sobie mordy fobią społeczną. Te ### pokazują LITERALNIE każdy moment swojego życia publicznej widowni, a będą pieprzyć coś o lęku xD nie no nie wyczymie... To samo z depresją. Kanały po milionów subów i codziennie vlog jakiś nagrany, a tymczasem osoby z prawdziwą depresją i fobią społeczną zdychają w swoich piwnicach od czasu do czasu pisząc jakiś
NIEZMIERNIE WKKU#RWIA mnie fakt, że tiktokerki/yutuberki/instagramowiczki z milionem subów wycierają sobie mordy fobią społeczną. Te ### pokazują LITERALNIE każdy moment swojego życia publicznej widowni, a będą pieprzyć coś o lęku xD nie no nie wyczymie... To samo z depresją. Kanały po milionów subów i codziennie vlog jakiś nagrany, a tymczasem osoby z prawdziwą depresją i fobią społeczną zdychają w swoich piwnicach od czasu do czasu pisząc jakiś
"Manualne potwierdzenie w ciągu godziny".
Już trzeci raz próbuję zarezerwować miejsce, bo mi zależy, a najlepsze jest to, że ma 3 wolne miejsca i był online.
Jak ja takich ludzi nienawidzę, #!$%@?.
#blablacar
@poczekaj: Ale to jest pomyłka. Jak się nie pojawi pasażer, nie dostaje żadnej kasy. Zaraz sprawdzę, czy pomyłka jest w tłumaczeniu, czy w procedurach - pasażer w żadnym wypadku nie powinien dostać pieniędzy z powrotem, jak się nie pojawi. [Jacek]
@poczekaj: sprawdziłem sprawę, bo w screenie był numer zgłoszenia. Porozmawiałem też z kolegą, który udziela supportu. Z naszej strony sprawa nie była do końca jasna w tym przypadku - trochę słowo przeciwko słowu - w momencie, gdy są jakiekolwiek wątpliwości, rozstrzygamy je na korzyść użytkownika.
W każdym razie - została równocześnie
@BlaBlaCar: Jeżeli w sytuacji w której po terminie przejazdu miejsce wciąż było zarezerwowane przez pasażerkę, a ona potem twierdzi że anulowała rezerwację 2 dni wcześniej, to tutaj nie ma miejsca na słowo przeciwko słowu. No chyba że macie takie dziury w systemie, że ona
Co do sprawy tamtej anulacji - ani nie za bardzo mogę publicznie dyskutować o tej sprawie, a dodatkowo to zupełnie nie moje kompetencje. Jedyne, co mi pozostaje, to przeprosić, że taka sytuacja miała miejsce - jak rozmawiałem