Wpis z mikrobloga

@Ciuliczek: I jeszcze @Blablacar traktuje kierowców jak idiotów, zwracając prowizję pasażerom którzy nie przyjdą, nie anulują rezerwacji i wyłączają telefon w godzinie o której ma być spotkanie.


@poczekaj: Ale to jest pomyłka. Jak się nie pojawi pasażer, nie dostaje żadnej kasy. Zaraz sprawdzę, czy pomyłka jest w tłumaczeniu, czy w procedurach - pasażer w żadnym wypadku nie powinien dostać pieniędzy z powrotem, jak się nie pojawi. [Jacek]
@BlaBlaCar: @poczekaj: Co nie zmienia faktu, że kierowca nie jest w ŻADEN sposób zabezpieczony - naprawdę jest to takie ciężkie ściągnąć od pasażera np. połowę opłaty za przejazd i przelać kierowcy? Albo najlepiej całość żeby było bezgotówkowo jak w Uberze? To wyeliminowałoby nawet patologię typu że kierowca chce więcej za przejazd niż jest na blabla o czym była mowa juz kiedyś.
@BlaBlaCar: Cała ta akcja była jakąś farsą. Jedyne co udało mi się uzyskać, to skasowanie negatywnego komentarza od niej.


@poczekaj: sprawdziłem sprawę, bo w screenie był numer zgłoszenia. Porozmawiałem też z kolegą, który udziela supportu. Z naszej strony sprawa nie była do końca jasna w tym przypadku - trochę słowo przeciwko słowu - w momencie, gdy są jakiekolwiek wątpliwości, rozstrzygamy je na korzyść użytkownika.

W każdym razie - została równocześnie
strony sprawa nie była do końca jasna w tym przypadku - trochę słowo przeciwko słowu - w momencie, gdy są jakiekolwiek wątpliwości, rozstrzygamy je na korzyść użytkownika.


@BlaBlaCar: Jeżeli w sytuacji w której po terminie przejazdu miejsce wciąż było zarezerwowane przez pasażerkę, a ona potem twierdzi że anulowała rezerwację 2 dni wcześniej, to tutaj nie ma miejsca na słowo przeciwko słowu. No chyba że macie takie dziury w systemie, że ona
Niestety, jest to problem - przede wszystkim biznesowy. Taki model działa na zachód od Odry - ale musisz pamiętać, że kwoty, jakie tam wchodzą w grę są duzo wyższe niż w Polsce. A stała część opłaty bankowej jest bardzo podobna. Ale wcale nie jest powiedziane, że nie będziemy wprowadzać czegoś takiego u nas docelowo - bo rzeczywiście, fakt jest taki, że pasażer, ale też kierowca, są bardziej zdyscyplinowani, gdy w grę wchodzi
@poczekaj: Od końca - tak, to by było dobre rozwiązanie, ale jest ono dużo bardziej skomplikowane, niż się wydaje. Jest to pewnie jedna z opcji, którą będziemy testować, ale najwcześniej w przyszłym roku ://.

Co do sprawy tamtej anulacji - ani nie za bardzo mogę publicznie dyskutować o tej sprawie, a dodatkowo to zupełnie nie moje kompetencje. Jedyne, co mi pozostaje, to przeprosić, że taka sytuacja miała miejsce - jak rozmawiałem