Wpis z mikrobloga

Mirki, mam do was pytanie związane z #budownictwo . Jestem po studiach, od 2 lat pracuję w firmie podwykonawczej od żelbetów jako inżynier budowy/majster. Dostałem propozycję pracy w generalnym wykonawstwie (#unibep) jako majster na całkiem sporej budowie, dużo lepsza kasa, generalnie warunki dużo lepsze. Złożyłem wypowiedzenie w obecnej firmie i mój szef najlepiej tego nie przyjął, pominę już obelgi w moją stronę, ale generalnie zasiał ziarnko niepewności, mówiąc, że "teraz dopiero będziesz miał #!$%@? w robocie, tam dadzą Ci popalić, zobaczysz jak to ciężko pracować jako generalny wykonawca" itp. Aktualnie pracuje minimum 10h dziennie i co drugi dzień mam dyżur na betonowaniu więc do 19-21, rekord to od 7 rano do 7 rano (24h). Jak widzę jak na mojej budowie pracują majstrzy i kierownicy od Generalnego Wykonawcy to mam wrażenie, że mają dużo luźniej niż ja. Czy mógłby mi ktoś, kto pracował jako Generalny Wykonawca i Podwykonawca wypisać jakieś plusy i minusy takiej pracy? Bo może to po prostu z mojego punktu widzenia wygląda jakby GW miał dużo lepiej.

#kiciochpyta #praca #budownictwo
  • 13
@lojtek nic się nie bój. Kwestia jakim jesteś pracownikiem. Jak jesteś dobry w tym co robisz to tylko skrzydła rozwiniesz. Szef toczy pianę, bo kolejny "jeleń" mu ucieka. W dużych firmach inż. budowy ma większe możliwości "wykonawcze" a i znajomości można podłapać
4h). Jak widzę jak na mojej budowie pracują majstrzy i kierownicy od Generalnego Wykonawcy to mam wrażenie, że mają dużo luźniej niż ja. Czy mógłby mi ktoś, kto pracował jako Generalny Wykonawca i Podwykonawca wypisać jakieś plusy i minusy takiej pracy? Bo może to po prostu z mojego punktu widzenia wygląda jakby GW miał dużo lepiej.


@lojtek: jest jedna prosta zasada w budownictwie. Podwykonawca ma #!$%@?Ć. To powinno wszystko wyjaśnić.
@lojtek: trochę późno, ale pozwolę sobie ze dwa zdania jeszcze dopowiedzieć.