Wpis z mikrobloga

@md23: Trzeba wyłożyć hajs. Albo kupujecie pozycjonowanie, albo robicie jakiś fajny konkurs, ale żeby dał efekt też musicie go odpowiednio rozreklamować. Proszenie znajomych o lajkowanie nic Wam nie daje, bo nie są to aktywni użytkownicy tego fp, więc nie spozycjonują Was lepiej. O jakiej wielkości fp rozmawiamy?
@mozzie: pozycjonujemy stronę www, ale efekt jak dla mnie jest słaby. Konkursy są, możesz dostać jakieś gadżety ale trafiają jedynie do grona lajkujacych, których jest bardzo mało, na ten moment OK.120
@md23: skoro to B2B to lepiej pomyśl czy fb jest odpowiednim kanałem sprzedaży twoich usług (bo przecież o sprzedaż się tu rozchodzi). Na facebooku na 100 odbiorców może 1 będzie potencjalnym klientem.
@md23: A czym dokładnie się zajmujesz? Napisz, może coś wymyśle - reklama powinna być dopasowana pod konkretny biznes. Ale tak czy siak myślę, że dużo lepszy będzie mailing, reklama google, pozycjonowanie, czy nawet zatrudnienie mało rozgarniętej koleżanki z miłym głosem, która za 5 dyszek dziennie będzie obdzwaniała potencjalnych klientów. Nie zapomnij też o rozdajo na mirko ;)

A wracając do facebooka to najlepiej napisał @ColumbusEnergy: - wypowiadaj się jako profil
@ElCiesiel: mailing troche próbowałem, ale efekty słabe i rzuciłem to, bo tez się trochę dygalem wysyłania na pale oferty, a z zapytaniem o zgodę to wiadomo jak jest. Pozycjonowanie plus obdzwoniła tez są. Dziewczyny nawet dwie, ale się #!$%@?. Sam tez próbowałem ale no cienko to idzie.

Problemem może być na pewno kwestia zakreślenia konkretnych granic działalności, bo tak naprawdę zajmujemy się prawie wszystkim. Jako trzy główne piony dałbym obsługę prawna,