Wpis z mikrobloga

@Pieseu samsung ma najgorsza opinievwsrod świadomych użytkowników. Plebs kupuje samsungi.

@lilafro idź na halę za 100-150 będziesz miał z gwarancja, wiec jak coś się #!$%@? to wracasz do delikwenta
@Issac: będzie się #!$%@?ł, oddawał telefon na reklamację ciągle, typ będzie go zwodził tygodniami albo znajdzie coś żeby odrzucić gwarancję. Akurat tak się składa, że przerabiałem te wszystkie zamienniki i są gówno warte, wolę nie zarobić 50zł niż wydać takie ścierwo dla klienta ale na szczęście ciągle są super serwisy co robią za pół darmo bo klient chce
@lilafro: @Issac: Mam (wciąż sprawną) Xperię U, przez miesiąc miałem Xperię Z. Wyświetlacze w tych nowszych, większych Xperiach to jest, #!$%@?, dramat. Szkło potrafi pęknąć w ręce. Na gwarancję tej drugiej mi oczywiście nie przyjęli, bo uszkodzenie mechaniczne, to kupiłem Samsunga, nówkę byle ekran w miarę duży i transmisja LTE. Upadał na ziemię wielokrotnie, a szybka nie ma jednej ryski. Na obramowaniu widać ubytki sreberka i to wszystko. Radio słabsze
@Pieseu: gdybym wiedział że jest to strasznie plastikowy telefon to bym zainwestował w coś lepszego, ale że było to na abonament to za te pieniądze nie było nic lepszego; teraz została tylko wymiana i nadzieja, że się to nie powtórzy (choć już nie raz spadał i wszystko grało)