Aktywne Wpisy
Elev +276
jestem #!$%@? alimanciarzem
no nic mnie tak nie boli jak to
kiedyś miałem rodzine, zrobilismy se 2 dzieci, budowaliśmy dom
i wszystko jak krew w piach, zona niedopiszczona odeszła do kolegi z pracy, budowa do sprzedania
ale to jest #!$%@? przy tych alimentach
niby nie sa wysokie, niby dzieci maja teraz wyższy standard niż przed
no ale ja p..... co miesiąc mam jej przlelewać 1/3 bo kiedyś miałem ochote mieć rodzine
rodzina
no nic mnie tak nie boli jak to
kiedyś miałem rodzine, zrobilismy se 2 dzieci, budowaliśmy dom
i wszystko jak krew w piach, zona niedopiszczona odeszła do kolegi z pracy, budowa do sprzedania
ale to jest #!$%@? przy tych alimentach
niby nie sa wysokie, niby dzieci maja teraz wyższy standard niż przed
no ale ja p..... co miesiąc mam jej przlelewać 1/3 bo kiedyś miałem ochote mieć rodzine
rodzina
A330 +332
Chciałem wam coś pokazać.
Mój kolega (wasz też) @xypnise od jakiegoś czasu bawi się grafiką 3D.
Pamiętam go jeszcze sprzed jakichś 2 lat, może ciupkę później.
Jego pierwsze prace były takie jak wszystkich którzy zaczynają, trochę koślawe, trochę śmieszne. Teraz jednak reprezentuje bardzo dobry poziom.
Nie poddał się, kocha to co robi i ciśnie, ciśnie, ciśnie. Dużo prac robi po godzinach, dla siebie, to widać.
Pokazuję go wam, żeby was zmotywować, bo reklamy raczej nie potrzebuje :)
Może nam opowie trochę o tym, co jest niezbędne do osięgnięcia takiego poziomu i jak zacząć pracę przy fajnych projektach ;)
@Rezix coś dla Ciebie ;)
#vfxnews #grafika #grafika3d #xypnise #3ds
@elodagus: To żeby nie było Ci smutno powiem, że już za miesiąc odbędzie się premiera Pokemon Sun & Moon, a 3 dni temu pokazano nowe ewolucje :)
https://www.youtube.com/watch?v=RQ4I_0DP4fc
(swoją drogą kiedyś byłem redaktorem na http://www.my3ds.pl/ ;))
@vasil: Ja już nie siedzę w 3d od -nastu lat, ale za moich czasów już był wyraźny podział w firmach. Oczywiście freelancerzy i dzieciaki bawiące się w grafikę 3d (wtedy tymi dzieciakami byli m.in. Jonkajtys albo Bagins ;) opanowywali cały soft i samemu klecili filmy. Ale w każdej firmie, z którymi miałem do czynienia, podział był wyraźny.
Więc o
@kubako: Znaczy wiadomo, że są podziały. Animator nie oświetla sceny.
No ale chyba nawet w PI nie uświadczysz typa który zajmuje się tylko i wyłącznie teksturami, a na zachodzie już tak.
No a stricte modelerów mają kilku, reszta już musi ustawiać shadery
@loczyn: Dlatego mówię, że chyba się pogorszyło do tamtych czasów. Może to wynika z tego, że wtedy było zaledwie kilka firm, które o ile dotrwały do dzisiejszych czasów, są w czołówce i od początku tak działały. Natomiast dziś firm są pewnie dziesiątki, i poza tymi kilkoma większymi, to małe studyjka,
Doświadczenie w branżach kreatywnych dużo Ci daje w nowych, aktualnych?
Ale generalnie liźnięcie różnych branży od produkcji gier, przez programowanie, po tworzenie modeli do wtryskarek - obcowanie z różnymi, często diablo inteligentnymi ludźmi, rozwiązywanie problemów z wielu różnych dziedzin, ogólnie daje mi bardzo