Wpis z mikrobloga

Siema, to znowu ja ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Jakąś gitarkę bym sobie kupił.
Z tego co wyczytałem, potrzebuję 4/4, praworęczna. Teraz pytanie, gitara klasyczna czy akustyczna na POCZĄTEK? Nie znam się i nie znam osoby, która by się na tym znała, a sklep w okolicy non stop zamknięty, obok otwarty tylko od 8 do 14 i nie mam szans tam iść. Celuję raczej w dobre używki za kilka stówek niż jakąś bazarową tandetę, bo odepchnie mnie od tego tematu, a wypadałoby coś robić, gdy jest chłodno.

#gitara #muzyka #pytanie
  • 22
  • Odpowiedz
@Thide: No to akustyk i tyle. W 95% przypadków takich dylematów odpowiedzią jest akustyk. Klasyk no to albo musisz po prostu lubić brzmienie i feel lub grać klasykę, flamenco itp.
  • Odpowiedz
@progresywny: dzięki, a na jakie marki zwracać uwagę, a które omijać szerokim łukiem? szukam jakiejś używki do 300-400zł. jakiś czas temu przegapiłem okazję. gitara o wartości 1200zł poszła za... 100zł na allegro. widać, że nie była jakoś mocno używana.
  • Odpowiedz
@Thide: Hmm nie gram zbyt dużo na akustykach, ale mam Takamine budżetową w podobnych zakresach i spisuje się dobrze. Pewnie będą polecać Yamahy, Ibki i Fendery jakieś standardowe też.
  • Odpowiedz
@Thide: akustyk to jak masz wyrobione i twarde opuszki palców, więc raczej nie jest dobra na początek. najlepiej zacząć uczyć się na klasyku, nie pokaleczysz sobie palców.
  • Odpowiedz
@Thide: gdzie to przeczytałes? Lewa ręka jest goła a prawa to albo palce albo kostka albo piorka na palce. Na klasyku gra się paznokciami zawodowo, nie wiem czy są tacy co na akustyku też grają paznokciami, ale palcami jak najbardziej
  • Odpowiedz
@Theia kolejny taki temat a ty znowu powtarzasz te bzdury, które albo ktoś ci nawciskał albo sama przeczytałaś w internecie