Wpis z mikrobloga

Mireczki mam problem z gwarancją #nexus5x #nexus #android

1. 13.09 telefon zawiozłem do sklepu.
2. 25.09 jak mi się udało ustalić dzięki stronie LG telefon wyjechał z serwisu LG.
3. "Uprzejmie informujemy, iż telefon trafił do sklepu już 27/09/2016."
4. Czego potrzebuję aby odzyskać telefon, bo jadę dziś do miłych panów ze sklepu. Topór wojenny, karteczka którą mi dali, czy znajomi z Bratvy?

#pomocz
  • 10
  • Odpowiedz
@anonim1133: Albo gwarancja producenta, i nie bawisz siew pośrednictwo sprzedawcy, albo rękojmia/niezgodność (jakkolwiek się to nazywa) u sprzedawcy. Chyba, że telefon nie miał gwarancji producenta, a naprawa była na koszt sprzedawcy (hasło "Gwarancja serwisowa" przy tanich telefonach na Allegro).
  • Odpowiedz
@anonim1133: jeżeli otrzymałeś "zwykły" paragon/fakturę, a nie vat-marże wtedy możesz realizować naprawę gwarancyjną bezpośrednio u producenta (sam tak zrobiłem ze swoim Nexusem 5X kupionym w x-kom, telefon zgłosiłem do naprawy w LG, w ciągu 5 dni był z powrotem u mnie naprawiony).
  • Odpowiedz
Podzwoniłem do serwisu - nie wie niczego, lg się nie odezwało.
Na infolinii dowiedziałem się tylko, że mój mail dotarł do nich i muszę czekać aż ktoś łaskawie go przeczyta i się zajmie sprawą ^_^

Chyba sobie jeszcze zadzwonię do DHL...
  • Odpowiedz