Wpis z mikrobloga

@Bartdz: przecież to wyjdzie dużo drożej niż by zatrudniła admina, programistę i kupiła dedykowany serwer :D
W życiu nie poleciłbym tego komukolwiek, ale są sklepy które działają w oparciu o jakiś shoper.pl czy sote
@Kargaroth: shoper nie bo przeczytala ze to zle i #!$%@? :/ jesli chodzi o admina to mozna powiedziec ja nim jestem ale juz nie programista, mowie jej ze wezmiemy hosting i zainstalujemy presta po czym przeniesiemy produkty, kategorie itd do nowego sklepu i bedzie placic jedynie za hosting no ale nie bo to musi byc ochrona a dedyka nie chce brac bo drogo #logikarozowychpaskow i od tygodnia mi o tym #!$%@?
@Bartdz: to jej przenieś, będzie miała z tym same problemy. Odechce Ci się grzebać w gównie to znajdziesz lepszą fuchę i sobie zostanie grażynainteresu na lodzie z gównianym sklepikiem na abo u kogoś, a potem będzie bulić cebuliony jakiejś agencji interaktywnej za zarządzanie, bo przeniesienie z powrotem na własny serwer będzie drogie i czasochłonne. Niektórym nie przetłumaczysz. ;)
O tym przeniesieniu z powrotem nie wspominaj, bo jeszcze każe Ci utrzymywać oba
@Kargaroth: ona juz wpadla na pomysl zeby sklep byl na presta i stworzymy jeszcze 2 inne na wordpressie i magento... No ale czemu nie bede mial placone za to ze sie pobawie w tworzenie sklepu na roznych platformach, ale czemu odradzasz przeniesienie na zwykly hosting?
@kamillus: sory myslalem ze dotre do ludzi znajacych sie dla tego ten tag, sklep ma 1500 produktow i konsulting olala bo dostaje oferty migracji sklepu na inna platforme za 400zl ale juz nie chce autorskiej tylko otwarta, co chyba ja rozumiem bo z home.pl #!$%@? dostaje, na presta nigdy nie pracowalem ale mysle ze skoro najpopularniejsza to bedzie lepsza od clickshop
@Bartdz: ale co to dla niej znaczy otwarte? Przecież to właśnie Presta jest otwarte, a nie jakieś wyklikane serwisy w modelu SaaS. Tam dopiero jest wszystko zamknięte i guzik zrobisz.