Wpis z mikrobloga

Mireczki i Mirabelki,

Przyznam, że sprawa mnie zbulwersowała.
Przeklejam Wam posta, który zamieściłem na fanpejdżu Lidl Polska. Co o tym sądzicie?

Drogi Lidlu Polska,

Słuchając dziś radiowej Trójki miałem wątpliwą przyjemność wysłuchania waszej reklamy.
W tejże reklamie słuchać było dwa damskie głosy. Jedna z kobiet rzewnie płakała, a druga której głos można zidentyfikować jako głos p. Doroty Wellman pocieszała ją, mówiąc, że "żaden facet nie jest tego wart", po czym dodała, że "lepiej kupić czekoladę w Lidlu, to starczy jeszcze na gwoździe, aby poprzebijać mu opony".

W związku z czym mam do państwa pytania.
Czy seksizm i szowinizm wobec mężczyzn jest elementem polityki państwa firmy i czy taka reklama oznacza, że pochwalają państwo niszczenie cudzego mienia i zachęcają do tego swoje klientki.

Uprzejmie proszę o odpowiedź.

#afera #niebieskiepaski #rozowepaski #januszereklamy
  • 9