Wpis z mikrobloga

@josedra52: U mnie identyczna sytuacja. Tylko wyobraź sobie, że rozmawiałem z konsultantem o 14:50 na czacie i nie poinformował mnie, że nie będzie dla mnie wersji Deluxe. Zamiast tego powiedział mi, że przed 20 powinienem dostać mail o zmianie statusu zamówienia na wysłane, a jutro gra u mnie. A tymczasem mail o 17:34, że nie ma dla mnie gry, odpisałem im o 18:30 i brak odpowiediz i zmiany statusu. Komedia #!$%@?,
@josedra52: @otacon: To ja nie mam nawet listu przewozowego, a jeszcze #!$%@? specjalnie się upewniałem. Cały dzień w takim razie jutro #!$%@? i poniedziałek też. To jest dramat #!$%@?. Pisać jeszcze do nich na fejsie? (tam chociaż po 19 odpowiadają)
@splndid może dlatego mi wysłali bo dzwonilem na infolinię i powiedzialem, że jak wyślą dzisiaj zwykłą to biorę jak nie wyślą to czekamy aż będą mieli deluxe