Wpis z mikrobloga

@SunnO: W nocy jest OK, w dzień max co miałem to download 3 Mb/s

łączę się z Barnsley. Router jest obok laptopa więc nic na drodze od routera do karty sieciowej nie ma. To samo zresztą jest na kablu (sprawdzane)

To ewidentnie virgin daje dupy.
@Nhfg45fffgg: Multimedię mam w Polsce i nie jestem zadowolony (głównie z powodu błędnych naliczeń rachunków i olewaniu starych klientów (tylko ciągle promocje dla nowych żeby się tylko zapisać)

A i z rozłączaniem internetu też miałem przejścia i kilka reklamacji już było pisane.
@Nhfg45fffgg: Właśnie o to mi chodzi, mam internet od początku mutlimedii (wczęsniej nazywała się telenet) i płacę 120 za #!$%@? 30 Mb/s (bo telewizja i stacjonarny + drugi dekoder do drugiego pokoju.

A jeszcze ostatnio mi canal + policzyli pomimo iż babce przez telefon powiedziałem jak dzwoniła z promocją że nie chcę żadnego #!$%@? canal + (to mi włączyli matoły) Kolejna reklamacja w toku.
@rtg_: wszystko było sprawdzane.

Ja tu nawet się po dupie nie mogę podrapać bo wynajmuję pokój i tymi sprawami i mam związane ręce.

Tymi sprawami powinien się zajmować właściciel domu (chyba na niego jest internet) i podobno już tam był ale go zlali tekstem że ma to co jest w umowie.