Wpis z mikrobloga

  • 2
@Gumi5: Też chciałem 106 wykorzystać w podobny sposób ale rdza była tak duża, że wydech musiałbym puścić góra żeby się trzymał nadwozia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@DFGT: ekstra autka, zupełnie inny świat w porównaniu do golfa, nawet na seryjnym zawieszeniu... ideałem byłoby mieć do zabawy 106 a na codzien 306 :D
  • Odpowiedz
@Kejran: aż tak nie mam - jest pare miejsc jeszcze do zrobienia, ogółem najgorzej było w standardowym miejscu, na łączeniu podłogi bagażnika z nadkolem, u mnie poszło po prawej. Po wygrzebaniu zrobiła się mała dziurka... ale z racji tego że to miejsce które w zasadzie zbyt dużych sił nie przenosi, pozwoliłem sobie na tymczasową naprawę włóknem szklanym, po zimie może będzie ogar konkretny albo zmiana budy :P
  • Odpowiedz
@Naxster: oczywiście. nie wiem tylko kiedy będzie debiut, ciągle wychodzi milion spraw na które potrzeba sianka i nie ma kiedy wystartować, ale za must be obrałem sobie finałową rundę Toruńskiego Mistrza Kierownicy 23.10 :)
  • Odpowiedz
@Gumi5: A to spoko, myślałem, że tuning na pokaz.
A to nie ma gdzieś w regulaminie długości tych błotników? Wiem, że nie to nie f1, żeby śrubki był konkretnych wymiarów, ale jakieś standardy mogą być
  • Odpowiedz