Wpis z mikrobloga

Polecam kupować telefony Xiaomi na http://www.technos-online.pl/

1. Kupując 2 miesiące temu Redmi 3S mieli lekki burdel, pomylili się i wysłali Redmi Note 3 Pro. Z racji tego, że mi się spieszyło, były ŚDM i DHL nie odbierał przesyłek, to odesłałem telefon na swój koszt Pocztexem. Okazało się, że technos miał błąd na stronie i nie mieli Redmi 3S, więc w ramach zadośćuczynienia wysłali mi jeszcze raz Redmi Note 3 Pro bez konieczności dopłaty. Wszystkie te roszady trwały 4 dni od momentu zamówienia (poniedziałek).

2. Wczoraj o 14 poprosiłem mailowo o kod rabatowy z racji bycia ich klientem. Otrzymałem 5% zniżki. Godzinę później kupiłem Redmi 3S wybierając przedpłatę. Miałem zapłacić o 20 wejść na stronę banku i załatwić wszystkie płatności. O 19 otrzymałem sms, że paczka została wysłana. Myślałem, że wysłali za pobraniem i na wszelki wypadek nie zapłaciłem. Dzisiaj o 12 był kurier, bez pobrania. Zaraz im przeleję pieniądze.

Podsumowując:
- rewelacyjny kontakt (zawsze odbierają telefon/od razu odpisują),
- gratisy (etui przezroczyste + folia),
- natychmiastowa wysyłka,
- polski sklep (obowiązuje ich rękojmia, przy której jakakolwiek gwarancja to gówno - no może oprócz tej z KOSSów i Kindle'ów),
- lekki burdel - ale zawsze z korzyścią dla klienta,

- - - - - - - - - - - -

Za Redmi Note 3 Pro (32GB/3GB) zapłaciłem z przesyłką i roszadami 860 zł.
Za Redmi 3S (32GB/3GB) zapłaciłem z przesyłką i 5% zniżką 820 zł.

Można taniej z chin, ale jak dojdzie Vat to już nie będzie tak tanio + zatrzymanie przesyłki trochę trwa.
Polecam wszystkim tym, którym się spieszy, a jednocześnie chcą mieć rękojmię.

#xiaomi #technos #redmi3s #redminote3pro
  • 17
  • Odpowiedz
@najman: Niezłe jaja, widać burdel mają nieziemski skoro wysyłają w ciemno i nie wiedzą jaki model mają na stanie, bałbym się o gwarancję z tego sklepu, no ale wyszli z twarzą z tego.
Gratuluję mireczku i oby to był legitny sklep w przyszłości ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS. Na pewno z VAT będzie taniej przy tych cenach, a za taki hajs z #ibuygou byś miał z częściowym
  • Odpowiedz
@Dezynwoltura: Gwarancję mam gdzieś, bo mogą sobie wpisać, że naprawa będzie trwała 5 miesięcy i nic im nie zrobię. W przypadku rękojmi sprawa wygląda całkiem inaczej.

@ortofosforan: Miesiąc temu zamówiłem Redmi 3S + etui na xiaomi.com.pl Zamiast etui wysłali szybkę. Przez 2 tygodnie nie mogłem się do nich dodzwonić, a na maile też nie odpowiadali.

@Andczej: Rękojmia > Gwarancja
Przy drugiej usterce mogę żądać zwrotu pieniędzy lub wymiany towaru
  • Odpowiedz
@Pankracy911: Myślę, że jego w ogóle od czwartku nie będzie, tylko jakieś zapisy na zeszyt na telefony od Xiaomi xD
Na pewno będzie droższe o VAT, bo przedsiębiorca musi go zapłacić, a do tego marża... Chyba, że dadzą z 5 sztuk na promocji w cenie chińskiej, w złotych strzałach też się nie pojawi, bo musieliby mieć tego setki chyba :P

Ogólnie jestem sceptycznie nastawiony, ale niech sobie tam będą, oby się
  • Odpowiedz
@Pankracy911: Gdybym miał kupować Xiaomi to na pewno nie od sprzedawcy który handluje wszystkim co tylko się da jak X-kom. Wolałbym od sprzedawcy, który zajmuje się sprzedażą powiedzmy tylko chińskich telefonów. Dlaczego? Bo wie czym handluje, ma fizyczny dostęp do sprzętu no i się zna dobrze na tych telefonach i jeśli klient poprosi o wgranie Miui to mu to zrobi bez problemu.
  • Odpowiedz