Wpis z mikrobloga

zdecydowanie nie polecam #planetplus @PlanetPlus . Od kwietnia czekałem na zatwierdzenie zakupu telefonu. Telefon jako jedyna transakcja musiał być zgłoszony manualnie - pozostałe małe kwoty weszły z automatu. Wszystko zrobione tak samo - tryb incognito, bez jakichkolwiek rozszerzeń, za każdym razem przejście z ich linku. Dzisiaj odrzucili, bo niby nie kupiłem z ich linku. Zwykły przekręt. Teraz mogą dawać 50% zwrotu i wybiorę i tak GA. Znajomym którzy kupowali ostatnio telefony odradzałem PP i dobrze zrobiłem. Z GA przynajmniej nie ma problemów.

Transakcje
  • 19
  • Odpowiedz
@hash87, jeszcze raz informujemy, że to SKLEP podejmuje decyzję o odrzuceniu lub zatwierdzeniu Cashback. W przypadku KAŻDEJ transakcji musimy otrzymać potwierdzenie Cashabck oraz otrzymać Twój zwrot na nasze konto, które następnie jest przekazywane dla naszych użytkowników. Dziwnym trafem problem z pojawianiem się transakcji mają tylko użytkownicy, którzy otwarcie informują, że korzystają nie tylko z Planet Plus. Więc w momencie kiedy korzysta się z dwóch programów lojalnościowych na raz to trzeba się
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: > Więc w momencie kiedy korzysta się z dwóch programów lojalnościowych na raz to trzeba się liczyć z tym, że coś może się nie pojawić.
- yyy a to niby dlaczego? przeciez przejscie na aliexpress i logowanie pochodzi ze strony A lub ze strony B
  • Odpowiedz
@widmo82: Jeżeli posiadasz zapisane cookies w swojej przeglądarce to wszystko idzie na konto drugiej strony. Dodatkowo niektóre programy lojalnościowe posiadają funkcję zapisujące wszystkie dane użytkownika podczas dokonywania zakupów i bezpośrednio przypisują je do siebie.
  • Odpowiedz
@schreder: Nie możliwe jest, że trwa u nich to szybciej, ponieważ wszystkie programy tego typu mają tą samą umowę o współpracę. Jedynie możliwe jest, że GA rozrósł się tak, że otrzymuje wpłatę zwrotów zanim zostaną zweryfikowane przez sklep, abyśmy mogli dojść do takiego stopnia potrzebujemy waszej pomocy :)
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: no może być ciężko. Ogólnie problem mam też u was z auto naliczaniem cashback a kupuje tak samo jak i przy givingassistant, który nie ma problemów i zawsze nalicza. Jest to dość irytujące jak za prawie każdym razem się muszę upominać wysyłając formularz.
  • Odpowiedz
@PlanetPlus w momencie kiedy robiłem zakupy na ali w kwietniu, nie wiedziałem jeszcze o istnieniu GA (poza tym GA obsługuje od niedawna aliexpress). PP było pierwszym cashbackiem z jakiego skorzystałem i jedynym do tamtej pory. Nie ma więc możliwości, żeby było tak jak to opisujecie. Poza tym jak w trybie incognito mogłyby zadziałać cookies z innych sesji?! Dokonałem 2 zakupów w tym samym dniu, w obdywu przypadkach przechodząc z Waszego linka (2
  • Odpowiedz
@schreder: Jeżeli chodzi o automatyczne naliczanie to wielokrotnie to tłumaczyliśmy, że niektóre programy po jednokrotnym skorzystaniu z ich oferty zapisują dane i przypisują od razu bezpośrednio do siebie każdy zakup dokonany przez użytkownika. Podaj mi swój adres email, a zaraz sprawdzę dokładnie Twoje transakcję.
  • Odpowiedz
@PlanetPlus: Mój zakup wyglądał tak - tryb incognito -> planetplus (logowanie) -> link do aliexpress -> wyszukanie przedmiotu i jego zakup -> zapłata za pomocą przelewy24. To wszystko było w jednej sesji i w tym samym oknie przeglądarki.
  • Odpowiedz
@hash87: @schreder: @widmo82: Dobra Pany po interwncji @PlanetPlus sytaucja teraz wygląda tak jak na obrazku.

Te dwa czerwone kują w oczy, ale z jednym nie wiem ocb i nie mogę tego sprawdzić, bo nie mam numeru transakcji (zakup na prezent był, faktura u kolegi ;P); ale bardziej mnie interesuje ten z Aliexpress. Planet wysłało zapytanie do Aliexpress o to, dodam, że to były dwie pary okularów #veithda więc niech
Dezynwoltura - @hash87: @schreder: @widmo82: Dobra Pany po interwncji @PlanetPlus syt...

źródło: comment_zcKuyzAjT7XoFfM9cbz6okg2AtSLmaXL.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@PlanetPlus już swojego maila wysłałem do Was w PW 2 razy i za każdym razem odpisaliście mi w PW. Poważnie mam wysłać po raz 3?( ͡º ͜ʖ͡º) Konto na wykopie obsługuje więcej niż jedna osoba? Tak czy siak wysłany.
  • Odpowiedz
Ja równierz nie otrzymałem zwrotu z @PlanetPlus od lipca czekam na cashback z nju mobile \ proszę o jakaś odpowiedz lub rozwiązanie sprawy mineło juz bowiem 60 dni wprowadzalem cashback recznie mam faktury opłacone z nju a cashbacku jak nie było tak nie ma
  • Odpowiedz
@Adam23393: Wszystkie transakcje zgłoszone manualnie przez użytkowników są rozpatrywane do 30 dni po zakończeniu standardowej weryfikacji zamówienia, ponieważ dopiero wtedy możemy je zgłosić do naszego partnera. Gdybyśmy wysłali je wcześniej zostają odrzucone z automatu, ponieważ nie mija okres weryfikacji, w której NJu upewnia się, ze nie zerwałeś z nimi umowy. Są to zasady narzucone przez sklep i nic na to nie możemy poradzić.
  • Odpowiedz