Wpis z mikrobloga

@loczyn: Swoją drogą, dobry komentarz:

Na miejscu autora, dla porównania zapytałbym w ZDiT, jakie kary naliczają firmom które nie dotrzymują terminów realizacji inwestycji. Swoją drogą wyliczenie, że wymieniona reklama zajmuje ponad 650m2 pasa drogowego, to dowód na niezwykle kreatywne podejście do matematyki.
  • Odpowiedz
@loczyn: Miasto ma swoich prawników a przede wszystkim jest na prawie. Poza tym mazda nie jest tu stroną bo tylko zamowila reklamę w agencji która ma umowę z zarządcą kamienicy.
Skończy się tak że miasto przejmie kamienicę za dlugi
  • Odpowiedz
@loczyn: Sprawdź na co dostali pozwolenie i przede wszystkim nie było wtedy parku kulturowego
To że prawo nie działa wstecz oznacza że nie mogą kogoś ukarać za to co robił gdy było to legalne a nie że raz nadane prawo jest niezbywalne
  • Odpowiedz
@Sepzpietryny: Prawda jest taka, że cokolwiek się nie stanie, to oberwie Łódź.
Mazda już się wytłumaczyła, że to nie ona,
BGM pewnie będzie miało to w dupie,
a Łódź znów wyjdzie na miejsce, gdzie urzędnicy robią folwark i na dobrą sprawą każda inwestycja tam równa się dużemu ryzyku.
  • Odpowiedz
Faktycznie, nie wiem czy jest powiązana z właścicielem kamienicy


@Sepzpietryny: Nie jest, tylko się dokleili do kamienicy. Kara jest za zajmowanie miejsca przez stelaże, a te już w 100% należą do BGM.

ale raczej upadną

chyba nie xD
  • Odpowiedz
Skończy się tak, że Mazda zatrudni dobre papugi i to miasto będzie musiało oddać


@loczyn: bardziej bym obstawiał że spółka, która realizowała kampanię na zlecenie Mazdy zostanie postawiona w stan upadłości. A w jej miejsce równocześnie zostanie powołana nowa spółka.
  • Odpowiedz
bardziej bym obstawiał że spółka, która realizowała kampanię na zlecenie Mazdy zostanie postawiona w stan upadłości. A w jej miejsce równocześnie zostanie powołana nowa spółka.


@duncanidaho2: No albo :)
Chociaż BGM to spora i poważna firma, raczej by takiego wała nie robiła.
Imho:
1. są pewni, że ich prawnicy rozjadą urzędasów z Łodzi
2. kara mieści się jeszcze w budżecie na reklamę
  • Odpowiedz