Wpis z mikrobloga

@tosyu: wyzej juz napisalem. D2R to podstawa.

ogolnie w nowszych autach z soczewkami stosuje sie czesto te same lampy do ksenow jak i halogenow. roznica to tylko co w niej siedzi. Np peugeoty maja podwojne homologacje na lampie i identyczne sa :) nowe vagi tez
@tosyu: to jest po prostu taka ciekawostka

kuzwa. napisalem wszystko co potrzebujesz :P biezesz zarnik D2R ktory jest przystosowany do reflektorow bez SOCZEWEK. pakujesz go w mechanizm od bixena i 90%, ze bedzie odciecie
@Stitch no mistrzu, nie wracałem do tematu by sprawdzić czy coś się nowego pojawiło ;) i w zasadzie tyle, o ile pamiętam zapytałem cię na priv bezpośrednio. Mniejsza. Dyskusja z dupy. Nie jedziesz to nie. Bywa
@tosyu: wiec tak. 99%, ze nie bedziesz mial za duzej temperatury w kloszu.
Pytanie tylko jak z przeslona, bo nie mam zadnej cbf pod reka zeby zobaczyc jak rzuca swiatlo
@Stitch: z halogenem odcięcie w cbf wygląda tak jak na załączonej fotce :)

tak czy inaczej, jak nie spróbuje to się nie dowiem :) aczkolwiek jeszcze się zastanawiam, bo prąd na światło nie leci z aku tylko bezpośrednio z alternatora, więc jest to prąd zmienny skokowy, trzeba się wpiąć "ukryte" 12v na którym teraz leci ładowarka USB (spokojnie da rade bezpiecznik) i zrobić albo dodatkowy włącznik na światła, albo zakombinować z
Pobierz t.....u - @Stitch: z halogenem odcięcie w cbf wygląda tak jak na załączonej fotce :)
...
źródło: comment_VOxh8SuvnEaVzymM9hFVYkDLYrPTZg5J.jpg