Wpis z mikrobloga

Mam problem z Apache2 (na Ubuntu srv) na którym postawiłem aplikację Django. Problem polega na tym, że użycie pamięci rośnie przy każdym odświeżeniu strony (o 0,4%) i nigdy nie spada (apache2.jpg). W konsekwencji pamięć się całkowicie zapełnia i serwer się wykrzacza.
Nie mam doświadczenia z takimi wdrożeniami więc nie wiem gdzie szukać problemu. Aplikacja Django na pewno nie jest optymalna - np. jeden z widoków generuje obrazek przy każdym odświeżeniu ale czy to może być przyczyna ciągłego przyrostu pamięci?

Konfiguracja Apache jest konserwatywna:

StartServers 2
MinSpareThreads 1
MaxSpareThreads 2
ThreadLimit 32
ThreadsPerChild 16
MaxRequestWorkers 16
MaxConnectionsPerChild 4

Zmiana mpm nie zmienia sytuacji.

Ma ktoś pomysł co sprawdzić? Gdzie szukać problemu?

#apache #apache2 #django #djangoframework #python
soma115 - Mam problem z Apache2 (na Ubuntu srv) na którym postawiłem aplikację Django...

źródło: comment_cvXDLb2OEYd3jc5ctAhgtBFP266oj7RS.jpg

Pobierz
  • 12
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@soma115: ale, że modpython? Ktoś z tego realnie korzysta? ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Użyj nginx + gunicorn jak człowiek, lub nginx + uwsgi.

A co do problemu: możliwości tak wiele jak komputerów na świecie. Może to być bug w konkretnej wersji Pythona, w konkretnej wersji Apache, w konkretnej wersji mod
python, lub w niekorzystnym połączeniu którychś z wymienionych…
  • Odpowiedz
@Ilythiiri: No dobra - wychodzi na to, że chyba nie jest wina Apache bo jak odpalam to na środowisku developerskim to zachowuje się podobnie (odtworzyłem warunki). No to już trochę inna bajka - python/django rośna przy każdym odświeżeniu. Będę szukał w tym kierunku. Dzięki za pomoc w zdaniu sobie z tego sprawy.
  • Odpowiedz