Wpis z mikrobloga

@ufieoy: @Garg84: @rdy: @ubeusz: Spoko, Należy mieć na uwadzę, że to jeszcze beta.
Najlepsze jest to, że pojawiają się teorie, że jest to system balansu obcinających lepszych zawodników bo znajdują się komentarze kiepskich gracz którzy nie uświadczyli jeszcze ani jednej burzy xD
@regge_ragga: Nie sądzę, zanim to wypłynęło na reddicie sam to podejrzewałem bo kilkukrotnie w trakcie burzy zdarzyło mi się oberwać z podejrzanie dalekiego dystansu.
  • Odpowiedz
@Lumpart: grałem chwilę w tego BF'a i uważam, że jest kretyński, z resztą jak każdy Battlefield. Rozwaliło mnie jak strzelałem w głowę do biegnącego na mnie konia, a on sobie biegnie dalej po otrzymaniu 20 strzałów, chora gra. O prędkości samochodów i strzelaniu z nich nie wspomnę, bo to prawdziwa katorga/
  • Odpowiedz
O prędkości samochodów i strzelaniu z nich nie wspomnę, bo to prawdziwa katorga


@Inzane: Chodzi o to, że ciężko trafić w coś z jadącego pojazdu?
Szczerze to też nie lubię Battlefieldów (poza BF2 i Hardline) ale w tę betę wyjątkowo gra mi się bardzo przyjemnie.

on sobie biegnie dalej po otrzymaniu 20 strzałów

Przejaskrawiasz, wystarczy jedynie 11 celnych strzałów w głowę ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Lumpart - > O prędkości samochodów i strzelaniu z nich nie wspomnę, bo to prawdziwa k...
  • Odpowiedz
Spoko, Należy mieć na uwadzę, że to jeszcze beta.


@Lumpart: Pamiętaj, że do premiery zostało półtora miesiąca, a takie rzeczy jak synchronizacja tego co widzą różni klienci to podstawa kodu sieciowego. Takie rzeczy powinny być zniwelowane we wczesnej alphie, a są do teraz (gdzie zaraz gra osiągnie status gold)
  • Odpowiedz
@Lumpart: To jedna z najgłupszych rzeczy o jakich słyszałem w świecie gier, EA po raz kolejny przekracza granice xD Nie wiem czy nie bije to nawet NMS.
  • Odpowiedz
Spoko, Należy mieć na uwadzę, że to jeszcze beta.


@Lumpart: To nie jest błąd do załatania w kilka godzin w stylu poprawka tekstur na mapie tylko podstawowy błąd w projektowaniu gry ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz