Wpis z mikrobloga

#garnitur #modameska #wesele #ladnapani

Ok mirki, jestem wkurzony bo muszę pisać wpis od nowa. No, zbliża się pierwsze w moim życiu wesele nie kogoś z rodziny, a ze znajomych (kumpela od gimbazy wzwyż). Mój jedyny garniak jest z gimbazy i nawet nie wcisnąłbym się w gacie( ͡° ͜ʖ ͡°) Poza tym jest ohydny. Nie jestem informatykiem z 15k, ba prawdopodobnie stracę pracę we wrześniu, ale jeśli miałbym już kupować nowy garniak to wiadomo, nie jakiś totalny shit bo zostałby mi na kolejne komunie, wesela itd. Choć zastanawiam się jeszcze nad opcją taką:

A)Olać teraz garniaka, ubrać białą lub jasnoniebieską koszulę, do tego marynarkę w takim kolorze jakby ciemnego jeansu (ale taką serio fajną :P ) niebieskie chinosy i do tego jakieś eleganckie buty.
B) No ewentualnie mogę kupić ten garniak i już będzie na przyszłość. Szanuję pieniądze i chociaż lubię się ładnie ubrać (fan koszul [bez szaleństw, z C&A i Carry], chinosów i chodzenia w marynarkach) nie chciałbym wywalić kupy kasy na jakieś gunwo. Mieszkam na śląsku, blisko Bytomia, Gliwic, Katowic itd. Jest sobota, 9:08 a w tygodniu kończę pracę w Gliwicach o 16 i marzę już jedynie o ciulaniu się busem do mojego miasta. Właśnie dlatego wstałem dziś wcześniej i chcę jechać obczaić polecany mi outlet Bytomia. Słyszałem też, że teraz jest ostatni moment na kupowanie jakichś garniaków z promocji, prawda to? Czy wyszarpię coś jeszcze we wrześniu, jakąś wyprzedaż?