Wpis z mikrobloga

@JBFC: xDDDDD

Masz 4 rdzenie kolego, nawet nie wiesz co masz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@qlimax3: XDDDDDD Ale Ty jesteś spostrzegawczy XDDDDD
Myślałem wątki, napisałem rdzenie, nie wiem z czego masz taką zabawę. Przejęzyczenie nic więcej

@qlimax3: @khurghan: da, jak wyżej
@qlimax3: Xeony są bardzo rzadkie? Teraz Ty dosypałeś do pieca ( ͡º ͜ʖ͡º)
Cena też wzięta z kosmosu. Rozumiem że z przejęzyczenia palnąłem głupotę, ale kuźwa serio, nie rób ze mnie idioty z powodu jednego słowa. Piszesz z facetem który zaraz chapnie inżyniera informatyki i zdarza się mu pisać współbieżnie aplikacje. Nie jestem laikiem jak Ci się wydaje
@JBFC: dalej nie odróżniasz rdzeni od wątków, podaj mi 8 rdzeniowego Intela dostępnego w przestępnej cenie

Piszesz z facetem który zaraz chapnie inżyniera informatyki i zdarza się mu pisać współbieżnie aplikacje. Nie jestem laikiem jak Ci się wydaje

@JBFC: ojejku przepraszam, jak mogłem pisać z tobą, przecież ty jesteś "inżynierem informatyki" i pewnie przyszłym studentem prawa?
Wybacz mi za to, że ośmieliłem zwrócić ci uwagę, że piszesz nieprawdę ( ͡
@qlimax3: Doczepiłeś się mojego jednego błędu i próbujesz mnie zdyskredytować, kiedy zwyczajnie przyznałem się do niego i tak, masz rację, ten Intel nie ma 8 rdzeni, tylko 8 wątków przez zastosowanie intelowskiego ht. Ale nie bądź bezczelny i nie wmawiaj mi że nie widzę różnicy z powodu jednego wpisu który machnąłem na szybko

http://allegro.pl/intel-xeon-e5-2630v3-2-4g-20m-8cores-lga2011-3-i6406115866.html
Pierwszy lepszy, nówka. Poniżej pułapu który podałeś. 8 rdzeni, 16 wątków. Nie jest to cena i7, ale
@JBFC
I rozumiem, że dla Ciebie coś w co twórcy lekko wbijają #!$%@? i za co nie chcą wziąć pełnej odpowiedzialności to dla konsumenta ma być podstawa do uważania, że nabywają super jakość ?

Chyba, że Cię nie zrozumiałem..