@patyk15: ten, ktory jest na serwerze jest do bani. To jest jakas starsza wersja chyba. Tez to wczoraj zauwazylismy ze spunkim. Pomaga wlaczenie vertical synch, ale nie wiem czy przy wiekszej liczbie zawodnikow nie bedzie lipy.
@patyk15: @skethoo: vsync pomaga, bo ogranicza ilość FPS dzięki czemu FPSy są niższe, ale nie skaczą. Jest stale te 60 FPS. Jak nie ma ogranicznika FPS to one sobie wędrują i do 90, ale jak jest więcej do wyświetlenia, to spadają. Od liczby FPS ważniejsze jest aby nie było skoków. Lepiej mieć stale 50 FPS niż skoki 60 - 90.
@patyk15: czyżby ten mod był sporo inny od tamtego, bo widzę, że czasy są chyba sporo lepsze. Choć to może po prostu @manix93 i reszta potrafią lepiej go ogarnąć.
@patyk15: No własnie tak patrzyłem ze zdziwieniem, że mam chyba ze 3-4 s straty (mój czas ze starego moda do czasu manixa z tetgo moda). Muszę jutro pokręcić i zobaczyć jak to się będzie na tym torze układać.
@patyk15: @spunky: @Mak0wi3c @TheSznikers: Tor w sumie ok. Tylko byłbym za wprowadzeniem na ostatniej szukanie takich ścian zwalniających, żeby nie nabierać prędkości np. na Quali ścinając szykanę. Proponowane ustawienie i ewentualna linia przejazdu.
@spunky: @Mak0wi3c: Tutaj chodzi też o to, żeby wyznaczyć trasę powrotu na tor w przypadku przesadzenia z hamowaniem. Tak, żeby osoba troszkę czasu na tym straciła (oraz prędkości). Tak jak to było np. w tegorocznym F1 na Kanadzie.
http://assettocorsa.club/mods/tracks/circuit-gilles-villeneuve.html
Testowaliście tego moda? Z tego co widzę to na wersji, która jest na serwerze, są gorsze FPSy. Testowałem z botami i na tym jeździło się płynnie, a na tym co jest, potrafiły być przycinki jak na Suzuce.
@TheSznikers co myślisz?