Aktywne Wpisy
kaziuwichura +95
Czy ma ktoś może w domu zamknięte opakowanie kawy Lavazza Crema e Aroma 1000 g i mógłby ją zważyć?
Właśnie dostałem swoją z Allegro i zamknięte opakowanie waży 920 gram (razem z opakowaniem) i zastanawiam się czy kręcić imbę czy to normalna waga tej paczki.
#kawa #kiciochpyta
Właśnie dostałem swoją z Allegro i zamknięte opakowanie waży 920 gram (razem z opakowaniem) i zastanawiam się czy kręcić imbę czy to normalna waga tej paczki.
#kawa #kiciochpyta
CorniShon007 +150
#piramidaplusowa
AMBER PLUS
Każdy chyba już zna zasady.
1. Plusujesz post
2. Plusujesz wszystkie komentarze
AMBER PLUS
Każdy chyba już zna zasady.
1. Plusujesz post
2. Plusujesz wszystkie komentarze
1. Tworzymy autoexec.cfg (ścieżka: \Steam\steamapps\common\Counter-Strike Global Offensive\csgo\cfg)
Wklepujemy do configu następujące komendy:
cldisablehtmlmotd "1" // wyłącza MOTD
clforcepreload "1" // wstępne ładowanie map i dźwięków (ładuje podczas wczytywania mapy), dzięki czemu podczas gry nie będzie wczytywało danych obiektów.
fpsmax "999" // ustawia maksymalny limit fps do 999
mat_queue_mode "2"
// wymusza tryb wielowątkowości (opcja przydatna przy 4+ wątkach CPU), przy 2 wątkowym CPU nie opłacalna opcja.Zapisujemy.
2. Parametry startowe (Steam -> Biblioteka -> PPM na CS -> właściwości -> ustaw parametry startowe)
-high -nojoy -novid -threads X -tickrate 128 +clforcepreload 1 +matqueuemode 2 +clientport 27009 +exec autoexec.cfg
Wyjaśnienie poszczególnych opcji:
-high // uruchamia grę, ustawiając procesowi wysoki priorytet
-nojoy // wyłącza wsparcie dla joysticka (pozwala uwolnić trochę RAMu)
-novid // wyłącza wideo podczas ładowania gry (przyśpiesza uruchamianie)
-threads X // za X podstawiamy ilość wątków procesora! komenda sama w sobie wymusza użycie wszystkich wątków CPU
-tickrate 128 // uruchamia własny lokalny serwer z ustawionym tickrate 128 (na serwerach turniejowych domyślnie jest 64)
+cl_forcepreload
1 // czyli to co w cfg, wstępnie ładuje mapy i dźwięki+mat_queue_mode
2 // wymusza wielowątkowość+clientport 27007 // możemy ustawić port od 27006 - 27009 // cs go oraz router potrafią zamknąć wymienione porty skutkiem czego są problemy z ponownym dołączeniem do meczu w trybie klasycznym jak i turniejowym (u mnie na neostradzie problemy z dołączeniem znikneły po otworzeniu tego portu)
+exec autoexec.cfg // no i na koniec opcja, dzięki której cs będzie ładował wcześniej utworzony cfg tuż po włączeniu gry
3. Ustawienia steama (opcjonalnie)
- Znajomi:
wyłaczamy powiadomienia, kiedy:
- znajomy dołącza do gry
- znajomy przechodzi w tryb online
- migające okienko po otrzymaniu wiadomości
powyższe opcje mogą uwolnić nieco RAMu i uchronić przed spadkami fps spowodowanymi wyskakującymi powiadomienia
- Interfejs:
- wyłączamy DirectWrite
również może poniekąd wpłynąć na wydajność
4. Panel sterowania NVIDIA
Tutaj nie będę opisywał wszystkich opcji, możemy lecieć pokolei i ustawiać wszystko na wysoką wydajność, w razie problemów lub w momencie, gdy ustawienia nie poprawią wydajności resetuje do ustawień domyślnych i zastosujemy.
- Synchronizacja pionowa - jedyna opcja, która powinna pozostać wyłączona
5. System
Oczywiście na wydajnośc mogą wpłynąć takie rzeczy jak zasrany system syfem. W takim przypadku lecimy wszelkiego rodzaju CCleanerami, systemowym oczyszczaniem dysku, usuwamy zbędne programy, czyścimy pliki tymczasowe.
- w panelu sterowania -> opcje zasilania -> wybieramy wysoka wydajność
- podczas gdy mamy aktywnego antywirusa -> sprawdzamy czy FPS nie skoczą po jego odinstalowaniu
6. Sprzęt
Na wydajność w głównej mierze wpływa nasz hardware, dlatego, gdy komputer jest zakurzony, po generalnym przeczyszczeniu radiatorów, wentylatorów, itp. itd. FPS mogą skoczyć i to znacznie.
###############################################################################
## Punkty 5 i 6 są tak oczywiste, że nie powinno ich tu być, ale z zasady są ##
## ##
## Głównymi punktami, które wpłyną na wydajność są 1 i 2 ##
###############################################################################
Po wprowadzonych zmianach FPS podczas wczytywania mapy skakały do 600+ (przedtem były na poziomie 200-350k/s), natomiast podczas samej rozgrywki klatki na sekunde był bardziej stabilne, no i skoczyły co najmniej o te 20 do góry.
#poronioneporadniki
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora