Wpis z mikrobloga

#!$%@? złodziejskie #orange, mam #telefon od nich z #android, w pakiecie mam 1 GB internetu. No i nowy telefon, swype nie działa, net skonfigurowany, ale neta nie ma. Pojechałem do głównego salonu w Gdańsku, baba na informacji w ogóle niepomocna, a za sam fakt wzięcia do ręki przez techników mojego telefonu miałbym zapłacić 20 zł, ja #!$%@?ę.

Wlazłem na tę ich kretyńską stronę, jak byk jest, że mam pakiet z netem, obejrzałem filmiki instruktażowe jak tego neta skonfigurować, przeczytałem instrukcję i nadal nie działa.

Nie wspominając o tym, że mam biedackiego Gingerbreada wersja 2 coś tam, ale systemu zmienić nie mogę, bo mi złodzieje gwarancję zabiorą, swype'a też przeinstalować nie mogę, bo mi gwarancję zabiorą, a oddawać teraz nowy telefon do salonu, jak starego nie mam, to tez bez sensu. A na miejscu i tak mi pewnie tego nie zrobią, bo to Orange i jest #!$%@? z definicji.

Nigdy więcej nie biorę telefonu na umowę ;____; #gorzkiezale #jakzyc #jestemdebilem
  • 32
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Luxik: coś z tym Orange jest nie tak. Narzeczona dostała od nich LG Swift i też nie mogłem uruchomić internetu. Poszła do salonu i nie wiedzieli co zrobić.
  • Odpowiedz
@Luxik miałam podobny problem po zmianie umowy i okazało się że nie włączyli mi nowego pakietu i dlatego internet nie działał. Zadzwoń do biura obsługi, a najlepiej pisz do nich na facebooku bo tam najszybciej pomagają i są najbardziej kompetentni ( z moich doświadczeń tak wynika )
  • Odpowiedz
@asdasty: żeby złapać hardbricka to nie wiem jak i ile czasu @Luxik: musiałby się starać jeśli jego poziom zaawansowania wynosi kac wawa/django. Czytam właśnie na xda co to jest i tam koleżka pisze, że hardbricka złapał poprzez nieudane, z jakiegoś powodu, partycjowanie sdkarty metodą TWRP. Po co w ogóle to robić?... (czytam forum odnośnie mojej xperii. Kto wie, może w sgs łatwiej to złapać?). Anyways, hardbrick to sprawa
  • Odpowiedz
@Gacrux: @gretka: @osael: @Luxik: dalej odnośnie hardbricka, to jeśli nie uda ci się uruchomić telefonu, to w serwisie też im się nie uda i nie będą mieli możliwości żeby sprawdzić czy grzebałeś w sofcie...

wtedy powinni płytę główną wymienić... powinni.
  • Odpowiedz
@Luxik: @gretka: Nie tyle chodzić może o sam pakiet internetowy, co o aktywację standardowej usługi transmisji internetowej. Abym mógł to potwierdzić a co ważniejsze pomóc w rozwiązaniu sytuacji będę potrzebował numeru Twojego telefonu.

Prześlij mi niezbędne informacje korzystając z naszego kanału facebookowego: http://on.fb.me/10XyZxu.

W zgłoszeniu dodaj link do tego wątku, zajmę
  • Odpowiedz
@OrangeEkspert: W porządku, wypełniłem formularz dla klienta indywidualnego, gdzie wszystko opisałem, dzięki za zajęcie się problemem, nawet nie wiedziałem, że macie tutaj swój profil, czekam na odpowiedź :)
  • Odpowiedz
@Luxik: Dzięki za odpowiedź. Za 30 minut wyłącz a następnie włącz telefon. Następnie sprawdź usługę internetową. Powinno być wszystko w porządku :)

Szczegóły przekażę w mailu.

Pozdrawiam

Patryk.
  • Odpowiedz