Wpis z mikrobloga

Zawsze myślałem że takie zachowanie to jakiś #urbanlegend a tu taka niespodzianka ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Do rzeczy:
Idąc dziś do pracbazy widziałem jak różowy przelewa kawę z automatu do kubka ze starbucks.


  • 24
  • Odpowiedz
@Arveit: Automat dawał od razu kubek - duży, wydaje mi się że całkiem solidny. A różowy wyciąga z torebki kubek ze starbucksa i przelewa do niego kawę, a tamten kubek wyrzuca. Dalej nie wygląda to dziwnie?
  • Odpowiedz
@EmTeKa: a co mnie to obchodzi, niech sobie i ze szklanką własną przychodzi, jak chce. Ale trzeba mieć nudne życie, żeby takie rzeczy zauważać i jeszcze się zalić na stronie ze śmiesznymi obrazkami o_O
  • Odpowiedz
@Arveit: W którym miejscu się żalę? Raczej bawi mnie to co zauważyłem. To tak, jakbym właśnie kogoś poznał a on rzucił od niechcenia "podaję zawsze prawą dłoń, bo ten kierunek studiuję". Ciebie by to pewnie nie rozbawiło?
  • Odpowiedz
@Saper9: Ja od zawsze piję jakąś lurę z ekspresu ustawionego zawsze na "najsłabsza" i zalane w większości mlekiem, bo ciśnienie skacze( ͡° ʖ̯ ͡°) Żaden ze mnie smakosz
  • Odpowiedz
mocne ekspesso , które szybko zapiję


@Saper9: o kierwa.

@EmTeKa: ale ten kubek był papierowy, taki "zwykły", czy jakiś termiczny? Bo jeżeli papierowy to chyba bym zaczął śmiać się na głos :D
  • Odpowiedz
@EmTeKa: w takim razie top kek.

@Saper9: a piłeś kiedyś coś lepszego czy tylko kawa z marketu, sieciówki i bliżej niezidentyfikowane "kawiarnie"? Poza tym "espresso" ( ͡º ͜ʖ͡º)
  • Odpowiedz
@Dinth: Ostatnim czasem słyszałem że ludzie dla lansu przelewają kawę ze zwykłego automatu (2zł) do kubka ze starbucksa (nie wiem ile kosztuje, ale podobno droga). A później chodzą po mieście z tym kubkiem że niby "ich stać". Dziś widziałem to na własne oczy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@Dinth: I tak dla jasności, dla mnie kawa to kawa, być może w starbucksie lepsza (nie wiem, nie piłem), ale śmieszne jest właśnie to, że ktoś chce się dowartościować przez kubek ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz