Wpis z mikrobloga

Czy tworząc aplikacje, bądź też interfejsy graficzne kierujecie się, nie wiem jak to ładnie nazwać, strefami ułożenia palców na ekranie przez użytkownika?
Czy projektujecie wszystko tak aby miało ręce i nogi od strony łatwości i wygody używania czy żeby było tak w miarę ładnie a wygoda już się nie liczy? Jeżeli to pierwsze to posiadacie może jakieś obszerne materiały/statystyki z zakresu projektowania przyjaznych użytkownikowi interfejsów?

#gamedev #grafika Żadne sensowne tagi nie przychodzą mi do głowy
V.....c - Czy tworząc aplikacje, bądź też interfejsy graficzne kierujecie się, nie wi...

źródło: comment_3IoRavyNsSXkZow17NRES4JZzE39NM50.jpg

Pobierz
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Vault-Tec: Ja nie jestem ekspertem od UX :) Aczkolwiek przeniosłem wszystkie ważne elementy na dół, a spora część nawigacji odbywa się przez swype'owanie.
  • Odpowiedz
@adios: A korzystałeś z jakichkolwiek materiałów lub statystyk mówiących które strefy, gesty itd są najlepszymi rozwiązaniami dla użytkownika itd?

Bo z np. tego co wrzuciłem wynikałoby, że osoby praworęczne miałyby łatwiej gdyby belka nawigacyjna była po prawej stronie (u ciebie jest po lewej) a dla leworęcznych po lewej. Właśnie tworzę interfejs do wykopapki i zastanawiam się nad pewnymi rozwiązaniami.

Na razie z ciekawszych materiałów znalazlem to http://www.uxmatters.com/top-articles.php
  • Odpowiedz
@Vault-Tec:

Bo z np. tego co wrzuciłem wynikałoby, że osoby praworęczne miałyby łatwiej gdyby belka nawigacyjna była po prawej stronie


Biblioteka z której korzystam nie umożliwia customizacji tego, jest zgłoszony feature request :) Chciałem już to dawno zrobić(wybieralne w opcjach), ale czekam na update biblioteki. Przycisk profilu pełni tymczasowo rolę rozwijacza hamburger menu.

Generalnie duży nacisk kładę na customizację aplikacji.
adios - @Vault-Tec: 
 Bo z np. tego co wrzuciłem wynikałoby, że osoby praworęczne mia...

źródło: comment_ENJkS2yaOgM4t8FNkosPQVRIHZ0SjHaB.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
Czy tworząc aplikacje, bądź też interfejsy graficzne kierujecie się, nie wiem jak to ładnie nazwać, strefami ułożenia palców na ekranie przez użytkownika?


tak.

Czy projektujecie wszystko tak aby miało ręce i nogi od strony łatwości i wygody używania czy żeby było tak w miarę ładnie a wygoda już się nie liczy?


1.
  • Odpowiedz