Wpis z mikrobloga

Zastanawiam się nad kupnem Redmi 3 Pro 3/32 GB lub Redmi 3s.
Z tego co czytałem to jeśli zależałoby mi na gwarancji to najlepiej kupić na #ibuygou ? Czy w najbliższym czasie można się spodziewać jakichś przecen na te modele?
Który z tych dwóch modeli byście wybrali?

#xiaomi #redmi3
  • 61
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@Reggy: Nigdy nie napisałem w trybie twierdzącym, że cała sytaucja była manipulacją. Natomiast Ty twierdziłeś, że zakup Mi4 od nas był Twoim pierwszym zakupem w Chinach, a śledząc Twój tag na to się nie zanosiło. Jak słabo z pamięcią to mogę wrzucić screeny dla przypomnienia bo mam gdzieś na dysku. Więc podejrzenia i doza niepewłności były w 100% uzasadnione ( ͡° ͜ʖ ͡°)

na moje też
  • Odpowiedz
@mcdogg: powiedz mi jeszcze jedno, co ma do rzeczy to, że na przykład na zdjęciu była lampka Xiaomi? rozumiem, że posiadanie takiej lampki oznacza takie traktowanie klienta, bo napisałem, że to pierwszy mój taki zakup na Allegro

w sumie i ostatni, bo tak jak mnie potraktowałeś wtedy nie da się słowami opisać, co z tego, że pisałeś "wygląda to nam na...", słowa zostały i tak napisane, które w ogóle nie powinny się pojawić na początku procesu reklamacyjnego, powinniście byli (jeśli chcecie być poważnym sklepem) przemilczeć swoje przemyślenia, bo nagle każda najmniejsza rzecz Was denerwowała i sprawiała, że poprzez lampkę na zdjęciu, napisanie gdzieś "hehe", a także zrobienie zdjęcia przed otwarciem sprawia, że trzeba od razu klientowi pisać takie rzeczy; w takim wypadku należy po prostu złożyć reklamację u przewoźnika i próbować dociekać czy faktycznie kupujący kłamie

bo co z tego, że napisaliście "wygląda nam to na..." albo "podejrzewamy"? wydźwięk ma to taki sam jakby nie było tych słów, którymi się tak mocno zasłaniacie, jakby po ich napisaniu w ogóle nic się nie stało, jeśli bym teraz na mirko (albo rok temu) napisał, że PODEJRZEWAM, że sprzedajecie refurby, to co? jestem czysty, nie? w końcu to tylko moje
  • Odpowiedz
@Reggy: Mylisz kolejności. Reklamacje u przewoźnika złożyliśmy tego samego dnia co dałeś nam znać o braku telefonu w paczce, na grubo kilka godzin przed opisaniem sytuacji na wykopie. Twój argument jest całkowicie nie trafny. Po wyjaśnieniu sprawy i pozytywnej reklamacji po 5 dniach roboczych od całej sytuacji miałeś zwrot kasy. Samą kasę przelaliśmy po 5 minutach od informacji od przewoźnika, że przesyłka została rozkradziona w Chinach i zwrócą nam kasę.
  • Odpowiedz
@mcdogg: poinformowaliście mnie o tym, że składacie reklamację tego samego dnia? nie

próbowaliście spłoszyć kupującego? tak

mieliście brak dostępu do wykopu? możliwie, ale jakim cudem 2 godziny po wpisie na mirko pojawił się jeszcze jakiś komentarz? nie usunąłem tego, sprawdź sobie, niemożliwym jest fakt, że wszedłeś na wykop 2 godziny później i nie raczyłeś czegokolwiek napisać, potem tłumacząc się że vpn się popsuł, proszę się nie ośmieszać

dodam jeszcze mały
R.....y - @mcdogg: poinformowaliście mnie o tym, że składacie reklamację tego samego ...

źródło: comment_YjfkdCPjJLMLN2kjOxX4dZGht4AYcmWQ.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@Reggy: Usunąłeś kilka niewygondych moich odpowiedzi i to jest fakt.

jakim cudem 2 godziny po wpisie na mirko pojawił się jeszcze jakiś komentarz?


Widać, że nie wiesz jak działa blokowanie. Czasami CUDEM uda się wejść na zablokowaną stronę czy cudem dodać odpowiedź jak na sekundę zadziała VPN, powtarzam cudem, ponieważ w 99,99% wyskoczy info, że przekroczono limit połączenia i d--a. Dopytaj się osób korzystających z VPN. Może być napisany komentarz i klikasz na wykop "wyślij" ale nie działa, nie dodaje odpowiedzi. Wrzucam screena jak to wygląda na wyłącznym
mcdogg - @Reggy: Usunąłeś kilka niewygondych moich odpowiedzi i to jest fakt.

 jaki...

źródło: comment_gi1mBiMCNtNLWdum1FlwdeE329LX6kAK.jpg

Pobierz
  • Odpowiedz
@mcdogg: usunąłem tylko jeden Twój komentarz ze zdjęciem mojej przesyłki, bo nie zachowałeś w pełni mojej prywatności

skąd to bezczelne kłamstwo, że coś usunąłem? co konkretnie niewygodnego usunąłem?

nie zmienia to faktu, że najpierw zostałem olany, "jakimś cudem" pojawiły się podejrzenia o manipulacji? a może po prostu priorytetem dla Was jest pozyskiwanie nowych klientów aniżeli obsługa dotychczasowych? wiadomość taka jaka się pojawiła od Was w ogóle nie powinna się była
  • Odpowiedz
@mcdogg: dodatkowo 26 sierpnia otrzymałem wiadomość:

Witam ponownie,


Wygląda to nam na BEZCZELNĄ manipulację i próbę wymuszenia zwrotu środków.

W przypadku jeśli przesyłka byłaby otwierana przez upoważnione do tego służby zostałaby doklejona etykieta
  • Odpowiedz
@mcdogg Do tej pory nie pokazałeś mi pisma z serwisu. Świadczy to o tym że go nie posiadasz. Czyli po otrzymaniu kamerki nic z nią nie zrobiłeś tylko na dzień dobry odrzuciłeś reklamacje. Podstawą do odrzucenia reklamacji była twoja hipoteza. Wielokrotnie powtarzałem że nie wgrywałem złego oprogramowania, mimo to dalej mnie oskarżałeś. Teraz gdy otrzymałeś kamerkę miałeś możliwość udowodnienia swojej tezy a tego nie zrobiłeś. Świadczy to tylko o twoim kłamstwie.
  • Odpowiedz
@Reggy:

usunąłem tylko jeden Twój komentarz ze zdjęciem mojej przesyłki, bo nie zachowałeś w pełni mojej prywatności

skąd to bezczelne kłamstwo, że coś usunąłem? co konkretnie niewygodnego usunąłem?


Usunąłeś przynajmniej jeden komentarz z wyjasnieniami
  • Odpowiedz
@mcdogg: co usunąłem? nic nie usuwałem! proszę mi pokazać miejsce, w którym jest usunięta Wasza wypowiedź? na wykopie mogę usuwać tylko komentarze będące pod moim wpisem, proszę sobie przejrzeć #zaginionemi4 i znaleźć czy jest jakaś luka

hahahaha i przepraszam bardzo, czy ja jako klient mam Was przepraszać za to, że nie otrzymałem towaru? śmieszni jesteście, naprawdę ( ͡ ͜ʖ ͡)

tak w ogóle,
  • Odpowiedz
@Reggy:

tak w ogóle, za co niby mam przepraszać? XD


Chociażby za bezpodstawne zgłaszanie na policję sprawy "próby oszustwa z naszej strony". Już nie pamiętasz?
  • Odpowiedz
@mcdogg

po co wysyłaliście do mnie linka żebym złożył reklamację na PP

Po to, aby wykluczć próbę ewentualnego wyłudzenia.


ALE
  • Odpowiedz
@mcdogg: oczywiście, że w tamtym momencie wiosek był podstawny, ponieważ był on składany w momencie, gdy nie napisaliście jeszcze nic o reklamacji z Waszej strony, a tylko podejrzewaliście mnie o manipulację i wysyłaliście jakieś śmieszne linki
  • Odpowiedz
@mcdogg: Nie wierze w to co czytam. Jak można z takim podejściem prowadzić biznes. Przed zakupem kazdy na allegro powinien otrzymać link do tego tematu z jakim czlowiekiem ma doczynienia, to nie jest śmieszne ale żałosne
  • Odpowiedz
@WeteranVietnam oczywiście że zaprzeczamy, to informacja wyssana z palca. jedyne ale co do modelu Mi4 to wersja CT, którą sprzedajemy od około miesiąca czasu, gdyż wersja CU jest już praktycznie nie dostępna. na tą wersję jest tylko inna procedura wgrywania Romu xiaomi.eu, co do funkcjonalności to nie różni się niczym od wersji CU.
  • Odpowiedz
@WeteranVietnam:

Tak przy okazji, mcdogg twierdzi w innym poscie ze sprzedajecie refuby. Możecie potwierdzić lub zaprzeczyć?


Witam. Proszę sobie nie dodawać. Napisałem, że wspomniany sklep posiadał w ofercie na 100% telefony refubrished / z nieoficjalnej dystrybucji (nieporzebne skreślić). Wiem to na 100%. W przypadku Mi4 CT zgłosiły się do mnie 3 osoby, które opisały problemy na wykopie i dla których sprawdziłem numery seryjne. Otrzymałem jednoznaczną odpowiedź od oficjalnego supportu Xiaomi,
  • Odpowiedz