Wpis z mikrobloga

#kupautozmikro Zastanawiam sie nad Hyundaiem i40. Wersja kombi.

1. Czy jesteście cos w stanie powiedziec o tym aucie?
2. Kosztuje kupe kasy, a ceny nizsze niz na mobile.de ( ͡° ͜ʖ ͡°) Kilka egzemplarzy jeszcze na gwarancji. Zastanawiam sie gdzie jest haczyk?
3. Iść w diesla czy benzynę, której jest mało w ofertach?
4. Przebiegi po 150 tys i wiecej. Oplaca sie w ogole na to patrzec?

#hyundai
  • 7
@TheFuckingRoses: różowy właśnie tego też szuka, oglądałem kilka sztuk, jednym jeździłem. Autko bardzo przyjemne. Nie jest takie znowu drogie, ten którym jeździłem był z 2014 roku i kosztował 56 000. Skupiliśmy się na dieslu, 1.7 136 KM. wystarczająco dynamiczny. Nie wiem o co konkretnie pytasz :) Przebiegi to też różnie, ale faktycznie większość powyżej 150 000.
@wuju84: boje sie tych przebiegow po prostu, auto jest dosc enigmatyczne i ciezko powiedziec co sie moze z nim dziac w najblizszej przyszlosci biorac go.

Ja bym chcial go dorwac ponizej 50 tys. Pamietaj ze zawsze mozna 116KM wgrac mape i podniesc mu moc
@TheFuckingRoses: no to szukaj, tamten co jezdzilem mial udokumentowane i zweryfikowane w aso 70 000. Jedyne co bylo minusem to wersja wyposazenia - z tym malym wyswietlaczem na konsoli i bez dachu panoramicznego
Kilka egzemplarzy jeszcze na gwarancji.


@TheFuckingRoses: na jakiej gwarancji? na blachy? żebyś się nie zdziwił jak zgłosisz reklamację ( ͡° ͜ʖ ͡°) to jest ważne tylko jeżeli regularnie serwisujesz w ASO auto i dodatkowo płacisz za osobny przegląd blacharski co też swoje kosztuje, a w PL mało kto to robi .

Przebiegi po 150 tys i wiecej. Oplaca sie w ogole na to patrzec?


Co ty nie
@artur1792: mowie o cenach za sprowadzone

O gwarancji myslalem tyle, ze auto raczej nie krecone ani spawane z cwiartek

Wlasnie diesel srednio mi sie oplaca, czesciej jest to dojazd do pracy raptem kilka km, dlatego szukam benzyny o ktora w tym modelu ciezko albo jest droga, chociaz obecnie jezdze dieslem i wiem jak nie lubi krotkich tras

Na przebiegach sie nie znam, ale 170 tys to tez juz maly przebieg nie
@TheFuckingRoses: auta z zachodu zazwyczaj w dieslu to naprawdę takie minimum 30 000 km rocznie robią.... sprowadzone auto w większości to złomy, albo bardzo duży przebieg, albo po kolizji, albo silnik do remontu, albo ogólnie zaniedbane bardzo. Jak robisz krótkie kawałki to kupuj benzynę, więcej spali ale naprawy będą tańsze i wyjdzie to samo.

EDIT: Osobiście, każdemu zawsze to mówię, szukaj aut z polskiego salonu od 1 właściciela, jak pooglądasz kilka