Wpis z mikrobloga

Mirki drogie, chciałbym się z Wami podzielić swoją przygodą z #decathlon.

tl;dr: nie kupujcie w internetowym sklepie decathlona.

Zaplanowałem sobie wakacje w postaci objazdowej wycieczki, toteż półtora tygodnia temu złożyłem spore biwakowe zamówienie w sklepie internetowym Decathlona. Dostawa planowana była na 2 sierpnia, ale wyjazd 6-7 sierpnia więc myślę - spoko, dam radę.
Pierwsze schody zaczęły się w poniedziałek rano, kiedy to dostałem maila z informacją, że informacja o stanie magazynowym namiotu, który zamówiłem, była błędna i mi go nie przyślą. Wyraziłem w odpowiedzi swoje zaniepokojenie ową sytuacją, co zaowocowało telefonem z przeprosinami i oddzielną przesyłką kurierską ze sklepu stacjonarnego. Wydawać by się mogło, że kryzys zażegnany, w końcu każdemu może zdarzyć pomyłka.
Niestety był to dopiero początek przygód. We wtorek rano dostałem informację o opóźnieniu zamówienia o dwa dni robocze, zaś wieczorem - już po zakończeniu pracy infolinii - o braku na magazynie tym razem materaca. Dziś z infolinią udało mi się ustalić, że materaca nie ma i nie będzie, zamówienie po raz kolejny zostało wstrzymane ze względu na brak jednego z produktów, a w ramach zadośćuczynienia dostałem bon na 50 zł. Dobre i to - pomyślicie, bo cebula w nas mocna. Po południu udałem się do stacjonarnego sklepu, żeby kupić inny materac i wykorzystać bon. Niestety przy kasie okazało się, że bon można wykorzystać wyłącznie w sklepie internetowym.
Przy pomyślnych wiatrach reszta zamówienia dotrze w piątek, na dobę przed wyjazdem.

Po drodze już w sklepach stacjonarnych okazywało się, że produktów które powinny być na półce, brakuje bo "mamy błąd w systemie".

Dziękuję pan Decathlon.

#zakupy #sklepyinternetowe
  • 4
Dostawa planowana była na 2 sierpnia, ale wyjazd 6-7 sierpnia więc myślę - spoko, dam radę.


@wiaderkoo: Takie rzeczy planuje się wcześniej.

Niestety przy kasie okazało się, że bon można wykorzystać wyłącznie w sklepie internetowym.


@wiaderkoo: O ile dobrze pamiętam to jest o tym informacja.

Kupiłem u nich mnóstwo rzeczy i nigdy nie miałem problemów, kiedyś nawet za opóźnienie o jeden dzień dostałem bon 10 zł.
Takie rzeczy planuje się wcześniej.


@Krs90: to dość spontaniczny wyjazd. Zamówienie dostępnego towaru z 2-tygodniowym wyprzedzeniem jest chyba wystarczające?

O ile dobrze pamiętam to jest o tym informacja.

Pani na infolinii nie raczyła o tym poinformować. W mailu rzeczywiście jest o tym informacja, ale nie przyszło mi do głowy, żeby bon był ważny tylko w internetowym sklepie. Zwłaszcza, że kilka dni temu wykorzystałem taki za punkty i był do dowolnego wykorzystania,
@wiaderkoo: Na dobrą sprawę wystarczyło poprosić aby wysłali to co już mają bez czekania aż uzbierają cale zamówienia i dopiero je wyślą.

Ja tam o D. złego słowa nie powiem. Wręcz przeciwnie. Bardzo często tam kupuję i będę kupował dalej i obsługę oceniam na 11/10.
Na dobrą sprawę wystarczyło poprosić aby wysłali to co już mają bez czekania aż uzbierają cale zamówienia i dopiero je wyślą.

@Vault-Tec: konsultant, który zadzwonił w poniedziałek, powiedział, że pozostały towar wysyłają zgodnie z planem.