Wpis z mikrobloga

7 pokeballi i 4 greatballe w gówno Drowzeego. Z każdego wyskoczył. Potem zabiłem apkę. Wspaniałe zmiany w ostatnim updacie. Chociaż w sumie się nie dziwię czytając na reddicie, że ludzie wydają po 100zł na pokeballe w sklepie...
#pokemongo
  • 18
@Atraktor Ja tam się cieszę z podniesienia trudności. Wcześniej właściwie łapało się wszystko, a teraz trzeba mądrze rozporządzać pokeballami i nie trafić je na byle gówna
@Atraktor: Ja na nowej zauważyłem, że pokemon częściej "kontruje" po rzuceniu pokeballa. W poprzedniej wersji rzadko zdarzało się, że pokemon kontrował idealnie w momencie rzucenia pokeballa. Na nowej mam tak często. Ale może #teoriespiskowe.
@mlody18:

Wcześniej właściwie łapało się wszystko, a teraz trzeba mądrze rozporządzać pokeballami i nie trafić je na byle gówna


Szkoda tylko że te gówna są potrzebne do farmienia stardusta, którego na wyższych poziomach potrzeba w ogromnych ilościach.
@Atraktor: Nadal uważam, że zwiększenie trudności było rozsądnym posunięciem, bo gra jest za łatwa.
Gdyby tak było od początku to nikt by się tak nie pluł, że jest trudno i jak to tak, że trzeba zbierać tyle czasu stardust, żeby wyszkolić swojego poksa
@mlody18: to by miało sens gdyby faktycznie dobra gra była nagradzana. Tylko że tu nawet Excellent throw niczego nie daje. Po prostu losowo z dupy pokemony sobie wyskakują i tyle. To nie jest podnoszenie poziomu trudnosci tylko kpienie z graczy.
@sigma: nie miał, był jasnożółty, te z wysokim IV są zawsze pomarańczowe+
@mlody18: Podnosić poziom trudności to sobie mogą jak najpierw pobanują boty i przede wszystkim niech ten poziom trudności podnoszą po stronie serwera, a nie tylko klienta. Bo tylko ci co korzystają z nowej aktualizacji mają trudniej, na starej wersji działa tak samo jak wcześniej, a boty to już w ogóle mają łatwiznę i prawie wszystko łapią za pierwszym razem, bo tam nawet nie ma czegoś takiego jak unik/odbicie balla przez Pokemona,
@trochejanusz: Mieszkam w miasteczku, gdzie rzadko pojawi się coś poza pidgeyami, ratatami. Rzadkie okazy to właściwie tylko z jajek. Pojechałem do Krakowa i po spędzeniu 4 godzin koncentrując się głównie na pokemonach zrobiłem dwa razy tyle ile przez tydzień w moim mieście. Nie chodzi o to, że ja mało zrobiłem u siebie, tylko wystarczy parę godzin w mieście i masz złapane 300 pokemonów. Tak, uważam, że to za dużo. Dopóki mechanizm
@Templar: Wiadomo, boty to okropny rak tej gry. Dopóki nic z tym nie zrobią staram się nie patrzeć na to, że inni mają łatwiej, po prostu robię swoje. Nie ma sensu się denerwować, bo to nic nie da.
@trochejanusz: No tak, tutaj akurat powinni to zmienić, że im większa różnica lvlu między Tobą a pokemonem, tym łatwiej. Mam nadzieję, że to kwestia czasu aż to zmienią.
Jeszcze teraz tak mi przyszło na myśl co do zwiększenia trudności w łapaniu - teraz jak siedzisz w jednym miejscu przy 3 pokestopach z odpalonymi lurami to i tak w końcu Cię dopadnie brak pokeballi i musisz ruszyć dupsko, żeby ich trochę pozbierać.
@mlody18:

Dopóki mechanizm rozmieszczania pokemonów nie ulegnie zmianie, to trzeba utrudnić łapanie.


Absolutnie bezsensowny argument- teraz po tej zmianie współczynnik złapanych pokemonów w twoim miasteczku i Krakowie nadal będzie ten sam, bo u ciebie także pokemony będą częściej uciekać.
@Atraktor: Nie robi mi to problemów, bo i tak bardziej wartościowe pokemony uzyskuję z jajek.
Zresztą na pewno tracenie 10 pokeballi w gówno pokemona odbywa się u Ciebie co chwilę :v
U mnie to jest raz na hm... nie wiem... 5 pokemonów? Kiedy zdaje się, że nie da się go złapać. To naprawdę tak dużo?
@mlody18: nie miałbym z tym problemów gdyby to było jakkolwiek uzasadnione. Gdybym musiał rzucić te 20 pokeballi, a nawet ultraballi w czerwonego Charizarda 1700cp to nie byłoby problemu. Problemem jest że muszę tyle rzucać w jakieś 300cp gówna, które łatwiej było złapać mając 5lvl niż 24
@Atraktor Ok, zakończmy już te dyskusję :D
Podsumowując - zwiększenie trudności łapania jest dobrym pomysłem pod warunkiem, że nie jest wcale trudniej łapać znacznie słabsze pokemony niż na tym lvlu co my. System rzucania powinien być bardziej dopracowany - mam tu na myśli bonusy i wpływ celności na szansę.