Wpis z mikrobloga

@SiarkoWodor: to z neta, bo nie robie w javie, ale mysle ze clue jest tu ujete:

long last_time = System.nanoTime();
while(running) {
long time = System.nanoTime();
int delta_time = (int) ((time - last_time) / 1000000);
last_time = time;
playermove=playermove+50*delta_time;
}

obiekt ma sie przysuwać o odpowiednio tyle ile upłyneło czasu od ostatniej klatki.
Dzięki. Ogólnie ogarniam w jaki sposób delta time jest pomocny ale nie jestem pewien jak go obliczyć jeżeli gra działa na konkretnej liczbie klatek i jak włączyć go do animacji


@SiarkoWodor: Delta time to po prostu upływ rzeczywistego czasu działania programu, więc jest o tyle pomocny, że właśnie uniezależnia cię od ilości klatek i podaje rzeczywisty upływ czasu. Jeśli masz w pewnym momencie spadek klatek, to sama gra nie zwalnia, a