Wpis z mikrobloga

Ostatnio był błąd cenowy w Ubishopie na kolekcjonerki Far Cry 4 Kyrat Edition. Zamiast 17,50€ naliczało w koszyku 12,50€.
Zamówiłem 2 kolekcjonerki na łana, darmowa dostawa DHL. Dzisiaj przyszły 2 kartony, otwieram i co się okazuje,

Przysłali mi 2 używane kolekcjonerki.. w jednej podstawka ma ślady kleju a na spodzie plamy i nóżki są wytarte.
Druga figurka też ma wytarte nóżki i z tyłu jest przetarta i poklejona, co najlepsze w tej figurce Pagan miał na szyi zawieszoną przezroczystą plakietkę z napisanym nr 3 markerem, a karton na jednej ściance jest zagięty.

Każdy karton powinien posiadać taki karton-okładkę, gdzie opisana powinna być platforma na jaką jest gra, rodzaj wersji a z tyłu opis zawartości edycji i to powinno być przyklejone 4 plombami do kartonu samej kolekcjonerki - tego oczywiście brak.
Gry i reszta akcesoriów jest nowa i zafoliowana.

ale polecieli w uja.. ciekawe co odpiszą
#ubisoft #uplay #gry #farcry4 #xboxone
  • 23
@salat89 To był właśnie błąd cenowy. Ciekawe czy specjalnie zrobiony, bo chcieli się kilku sztuk takich pozbyć. Ja kupiłem w dzień premiery w Media Markt za 250 zł, tam było najtaniej.
@dopeboy:
"Dzień dobry, dziękuję za skontaktowanie się z obsługą klienta Ubisoft w sprawie zamówienia 00134498 na grę Far Cry 4 Kyrat Edition. W pierwszej kolejności chciałbym przeprosić za długi czas oczekiwania na odpowiedź. Na wstępie pragnę przeprosić za powstałą sytuację i zapewnić Pana, że powstała sytuacja nie jest celowym zabiegiem i zdajemy sobie sprawę, że nie ma prawa występować. W chwili obecnej nie jestem w stanie dostarczyć dla Pana brakującej zawartości,
JA:
Witam, na odpowiedź czekałem ponad tydzień dlatego skorzystałem z pomocy PayPal. Niestety nie ma takiej możliwości bym zamknął roszczenie, ponieważ gdy to zrobię nie będę miał już możliwości odzyskania pieniędzy, lub zwrócenia towaru, to moje jedyne zabezpieczenie i nie zrezygnuję z niego. Natomiast jeśli dostanę informację że wysłano do mnie brakujące przedmioty to wtedy natychmiastowo wycofam roszczenie. Sprawa jest na tyle nie poważna, że zakupiony przeze mnie produkt jest używany, nie
UBI:
Dzień dobry, dziękuję za wiadomość. Postaram się odpowiedzieć na wszelkie Pana pytania. W tym momencie zwrot z naszej strony nie jest możliwy, ponieważ już go Pan zapoczątkował po stronie PayPal. Produkt jest wyprzedany, w związku z czym zakup tego wydania w przyszłości nie będzie możliwy. Posiada Pan jak najbardziej wybór i Pana decyzją będzie czy zamknie Pan sprawę PayPal i otrzyma od nas brakujące pudełko wraz z dostępem do Season Pass
UBI:
Dzień dobry, dziękuje za zadane pytanie. W przypadku gdy mamy zgłoszenie, że produkt wysłany do Pana dotarł w złej kondycji i istnieje podejrzenie, że magazyn przygotował produkt w niewłaściwym stanie, podstawą reklamacji jest uzyskanie zdjęć technicznego stanu produktu. Niestety, bez zdjęć nie jesteśmy w stanie określić w jakim stanie kurier przyniósł do Pana przesyłkę. W takim przypadku nie będziemy w stanie rozpatrzeć takiej reklamacji produktu, natomiast w dalszym ciągu uzyska Pan