Wpis z mikrobloga

Potrzebuję porady. W grudniu 2014 kupiłem na Allegro powerbank Xiaomi 10400. Niestety gniazdo chyba się psuje i raz ładuje, raz nie. Próbowałem na różnych kablach i telefonach i wciąż to samo.

Chciałem zareklamować go (mam paragon) u sprzedawcy, u którego kupowałem. Wysłałem najpierw maila, przez tydzień cisza. Wysłałem wiadomość przez Allegro, też cisza. Niestety numeru telefonu nie mają nigdzie podanego, więc pytanie jak to teraz załatwić?
Wysłać listem za potwierdzeniem odbioru (powerbank z paragonem i jakimś dowolnym formularzem reklamacyjnym)? Czy jakoś inaczej to rozegrać? Ktoś ma jakieś doświadczenie w takich sprawach?
#allegro #prawo #zakupy
  • 6
@poop: Sprawdź czy przypadkiem nie ma urlopu (powinno być widać na allegro). Może się okazać, że na wysyłasz się listów a facet nie będzie robił problemów :P
@matips: I tak teraz sprawdziłem, to pierwszego maila wysłałem 26 czerwca, a teraz przez Allegro wysłałem 25 lipca. A na Allegro loguje się codziennie.
@poop Jeżeli wskazales w mailu wadę i zazadales naprawy lub wymiany produktu na nowy to w związku z uplynieciem 14 dniowego terminu Twoja reklamacja została rozpatrzona pozytywnie. Udaj się teraz do rzecznika konsumentow i poproś o interwencję. Istotne jest czy kupiles produkt przed czy po 25 grudnia (inna podstawa prawna roszczenia będzie). I cierpliwie czekaj.