Wpis z mikrobloga

@Stitch: 600rr widze, zapytam przy okazji. Wczoraj wymienialem plyn chlodniczy, zalaem do zbiorniczka pod kreske max, i do chlodnicy az po sama gore odpalilem moto co by odpowietrzyc no i tak sobie chodzil... poziom sie zmienial raz wylewalo za chwile znowu opadalo to dolalem. Przy 80 C otworzyl sie obieg bo poziom mocno spadl pozniej przy 104C zas wrocilo pod sama gore wlaczyl sie wetylator, zakrecilem korek od chlodnicy i zgasilem
@Ryuuk:

600rr widze

o innym motocyklu jeszcze nic mi nie wiadomo od paru lat zebym mial drugi.. :P

poziom sie zmienial raz wylewalo za chwile znowu opadalo to dolalem. Przy 80 C otworzyl sie obieg bo poziom mocno spadl pozniej przy 104C


wiec tak. W chlodnicy jak motocykl sie zagrzeje zgas go, chlodnice do pelna, zakrecasz ją (bo sie musi odpowietrzyc sama.) i w wyrownawczym lejesz miedzy min, a maximum. Jesli
@Ryuuk: ok, czyli ten na poprawionej pompie wody, tak jak moj. No to tak jak mowilem zalej teraz do pelna, zagrzej, tyle ile zaciagnie dolej, zakrec korek, i do przelewowego miedzy min/max i wsio :)
ktore malowanie?
@Stitch: cala czarna, czerwone napisy, pług grafitowy...
w jakiej kondycji masz te gumowe przyciski na liczniku ? Kurde ja mam tak twarde te gumy ze nie da się ich wcisnąć, żeby zresetować km.
Myślę czy da się je jakoś zmiekczyć czymś, jakiś preparat do uszczelek czy coś..
@Ryuuk: w dobrej kondycji mam :P musiales miec w takim razie przez kogos potraktowane to jakas ostra chemia, ze stwardnialo. U mnie wszystko jest na perelke zrobione :)
@Stitch: możliwe bo dosyć mocno sparciałe są, słyszałem, że to częsty problem. Może w aso da radę załatwić. Zazdroszczę i oby tak zostało ;) Ja muszę dać przednią felgę do naprawy bo jest lekko podbita i przy 50 km/h ma się wrażenie jakby się jechało po nierównym asfalcie. Przy innych prędkościach tego nie ma. Ale to już zimą się zrobi.
@Ryuuk: moze wystarczy wywazyc? no wlasnie to nie jest czesty problem.. :D ani w 1krr ani w 600rr nie slyszalem o takich problemach, a juz zeby zjadlem na tych motocyklach. Jedynie powszechny problem w motocyklach, ze gumy parcieja od chemii mocnej.

a o ile nie bedzie jakichs przeciwnosci losu w postaci innych uczestnikow ruchu to RR ma dozywocie ;)
@Stitch: w serwisie mi mówili, że często pytają o te gumy, że albo nie maja ich wcale, albo popękane itd...
wyważenie nie pomogło...
Dla mnie to już chyba ostatni sport... nast. będzie już turystyk. :D
@Ryuuk: moze dlatego, ze czesto przy wypadkach te gumki jak bylo grzebane przy nich to wypadaja.

u mnie nie wiem, albo dokupie 1kRR na troche, albo bede po prostu czekal. bo docelowo drugi motocykl to obecna africa twin