@Clear: prędkość internetu DO XXX nie oznacza że będziesz miał to XXX na łączu ( ͡°͜ʖ͡°)
#!$%@?? a i owszem. teoretycznie ci umożliwiają jechanie w tej prędkości, ale nie mówią już o tym, ze karty sieciowe i okablowanie ma swoje ograniczenia ( ͡°͜ʖ͡°) tak samo jak nie mówią o tym, że masz tylko wartość maksymalną bez minimalnej, zatem raz
@Clear: najpierw sprawdz inne urządzenie w tej samej sieci, jak jest to samo,( jak nie jest -> adwcleaner ) - reset modemu na 15 minut, jeśli nie pomoże - dzwoń do UPC
@jokefake: Ależ ja wiem jak to działa, ale UPC to nie Orange. Tu różnice max 20%. Zawsze było stabilne 12 MB/s (~96 Mbps) lub więcej.
I to już nawet nie problem z samą prędkoscią, co tym, że co chwila się ruter resetuje. Podejrzewam, że się zepsuł.
@luckystrike1979: Robiłem, dzwoniłem. Chcą technika wysłać, ale jestem poza domem w godzinach ich pracy, a domownikowi pewnie by wmówili, że wina po stronie kabli
@Clear: Rzeczywiście krucho. Swego czasu było znalezisko z mapką różnego rodzaju urządzeń dostawców w miastach, można było sprawdzić ile 'pociągnie' internet w Twojej lokalizacji na danej infrastrukturze. U mnie UPC wrzuciło swoje kable na bloki i ostatnio założyłem 250 mpbs, z czego realnie wyciągam do 180 mbps za eee 89 z telefonem. Zacznij od sprawdzenia jaki sprzęt tam siedzi za ścianą :)
@opo92: Ja myślałem o 250 - z uwagi na upload - ale tak długo myślałem, że promocję zakończyli, i zamiast ~52 zł musiałbym dorzucić jeszcze połowę tego... Odechciało mi się ;D
@Clear: Ogólnie miałem 60 mbps za 69 zł (z telefonem). Pierwszy telefon pytanie o aktualną promocję, konsultant mówi że nie-e bo to tylko dla nowych klientów. Drugi telefon zmiana taktyki, powiedziałem że chcę 120 mbps za tyle i tyle i zasadniczo okazało się że nie ma sprawy, ale dostałem ofertę 250 + telefon za 89 zł, czyli 20 więcej niż miałem pierwotnie za 4x szybszy transfer :3
Czyżby to ten nowy typ promocji #wiecejzamniej?
No chyba coś nie halo. Najgorsze, że nie ma mnie w domu w ich godzinach pracy... Od 3 dni to samo...
#upc
#!$%@?? a i owszem. teoretycznie ci umożliwiają jechanie w tej prędkości, ale nie mówią już o tym, ze karty sieciowe i okablowanie ma swoje ograniczenia ( ͡° ͜ʖ ͡°)
tak samo jak nie mówią o tym, że masz tylko wartość maksymalną bez minimalnej, zatem raz
I to już nawet nie problem z samą prędkoscią, co tym, że co chwila się ruter resetuje. Podejrzewam, że się zepsuł.
@luckystrike1979: Robiłem, dzwoniłem. Chcą technika wysłać, ale jestem poza domem w godzinach ich pracy, a domownikowi pewnie by wmówili, że wina po stronie kabli
Wie ktoś może, czy tech pracuje w weekendy?
Pierwszy telefon pytanie o aktualną promocję, konsultant mówi że nie-e bo to tylko dla nowych klientów.
Drugi telefon zmiana taktyki, powiedziałem że chcę 120 mbps za tyle i tyle i zasadniczo okazało się że nie ma sprawy, ale dostałem ofertę 250 + telefon za 89 zł, czyli 20 więcej niż miałem pierwotnie za 4x szybszy transfer :3