Wpis z mikrobloga

Mój różowy został zaproszony na ślub z osobą towarzyszącą, idziemy razem z jej rodzicami, ja jestem kierowcą.

Teraz pytanie, bo nigdy nie brałem jako taka os udziału.
Jak wygląda z mojej strony podział kosztów?

Dodatkowo mieliśmy nocować w hotelu, ale okazało się, że nie będzie najpewniej dla nas miejsca i wracamy tego samego dnia.

Ankieta poniżej ( ͡° ͜ʖ ͡°)


Pytanie to #niebieskiepaski i #rozowepaski #slub

Ślub, idę jako os towarzysząca, jestem kierowcą, za co płacę?

  • Składam się na paliwo, prezent ślubny 17.2% (85)
  • Składam się na prezent ślubny(koperta+kwiatki) 20.0% (99)
  • Składam się na paliwo 15.4% (76)
  • Nic 23.9% (118)
  • Sprawdzam 23.5% (116)

Oddanych głosów: 494

  • 12
@Blizz4rd: Jak ja kiedyś byłam z niebieskim na ślubie na który on został zaproszony z osobą towarzyszącą, to się go pytałam czy mam się dorzucić, to usłyszałam że nie, jestem jego osobą towarzyszącą, on mnie zaprasza, on wydaje pieniądze na prezent, jak byliśmy razem zaproszeni przez wspólnych znajomych to się składaliśmy, a jak to była moja rodzina i on był moim +1 to ja wykładałam pieniądze na prezent.
Szczególnie, że robisz
@Jessamine: napić się nie możesz to pikuś.
Weź później zbieraj tych #!$%@? w deseń ludzi do auta i módl się przez całą drogę by któryś nie #!$%@?ł bełta.
Użeraj się z ich migrenami i innymi pierdołami.

I jeszcze płacić za to? xD

Przecież tu się logika nie trzyma.
@Blizz4rd: jedziesz swoim samochodem, czy ojca różowego? daleko to wesele?

w takich sytuacjach najlepiej wychodzisz, jeśli uprzedzisz fakty i sam zaproponujesz, że się dorzucisz ( ͡° ͜ʖ ͡°) wtedy #plusydajo, no chyba że są centusiami to zaraz będzie #ile i #cotakmalo, a wtedy ##!$%@?

jeśli samochodem ojca to po prostu rzuć stówkę od siebie dla młodych i nie rzucaj do paliwa, bo jechac i tak