Wpis z mikrobloga

Jako, że od jakiegoś czasu po trochę sobie biegam i w sumie podba mi się ta forma ruchu, chciałbym zainwestować w pulsometr w postaci zegarka, z racji że podczas biegu mam problemy z równym utrzymywaniem tempa itp., a chciałbym w jakimś stopniu mieć bad tym kontrole i biegać równo w określonym zakresie. Jeśli chodzi o tego typu sprzęty jestem totalnie zielony, nie mam pojęcia co jest dobre a co złe a co za tym idzie co wybrać, nie chciałbym wydawać dużo dlatego myślałem o czymś do 200 zł, zainteresowałem się firmą sigma, ale nawet nie wiem którym modelem się zainteresować i czy ma to sens.
#bieganie
  • 8
  • Odpowiedz
@Oppaiconnoisseur: oczywiście dla zdrowia i przyjemności, jednak uważam ten "gadżet" za coś co w pewnym stopniu mogłoby mi pomóc oduczyć się głupich nawyków których nie mogę się pozbyć więc nadal pozostanę przy tym, że takie coś by mi się przydało.
  • Odpowiedz
@Kappuchu: mowie od razu - odpusc sigme.
Pulsometr ok ale podobny kupisz w decathlonie taniej, natomiast tempo biegu/dystans sigma podaje afair tylko z akcelerometru w zegarku, ktory trzeba tez dobrze wykalibrowac. Zmienisz troche technike, kadencje i pomiary sie rozjezdzaja.
Ale to tam jeszcze nie jest wielkie problem.
Najwieksza tak naprawde zaleta tego typu gadzetow, to serwisy WWW pozwalajace na sledzenie wlasnych aktywnosci, sprawdzanie progresu, ladna mapka, rywalizacja z innymi uzytkownikami, branie udzialu w jakis eventach konkurasch, zbieranie nawet wirtualnych nagrod za konkretne osiagniecia. To niesamowicie motywuje, daje kopa do wyjscia na trase, pozwala tez optymalizowac wlasny trening.

Nie wiem jak mocno jestes into bieganie, na ile to poczatek, a na ile fascynacja i zabaw
  • Odpowiedz