Wpis z mikrobloga

@Minesr33: Wymieniałem głowicę, bo miałem > urwaną szpilkę przy wydechu. Przy okazji wymieniłem wariator. Po wyjeździe z warsztatu przejechaniu się, zauważyłem, że gorzej chodzi, nie jeździ tak szybko jak wcześniej, słabo się zbiera i w ogóle gorzej. Dowiedziałem się potem, że mam jeszcze po 100km wyregulować zawory. Ok. Dowiedziałem się jeszcze przy odbiorze z warsztatu, że mam do wymiany > uszczelniacz wału. Nie znam się na mechanice, ale brzmiało poważnie i
@DajToMi: Wysepka i skuter centrum to naciągacze, uszczelniacz to robota na jakąś godzinke, z której strony ci poszedł? od strony statora czy wariatora? coś mówił? Zawory się reguluje i gadanie że za 1000km trzeba doregulować to bzdury..chociaż to chiński skuter to może dzwigienki są z plasteliny :)
@Minesr33: Mała poprawka,bo tam było po 100 km (stu) od wymiany.
Nie wiem z której strony, nie powiedział.
Od poprzedniego mechanika, który mi powiedział o tym uszczelniaczu, powiedział, że żeby wymienić uszczelniacz, to trzeba rozebrać skuter, żeby był dostęp do silnika, i dużo roboty podobno. Jak mówiłem, nie znam się na tym.
@DajToMi: No to chcieli cie naciąć lub też pojęcia nie mają.Uszczelniacze możesz wymienić sam bo potrzebne jest kilka kluczy/śrubokręt lub też ściągacz do magneta jeśli to od jego strony poszedł.W żadnym przypadku nie trzeba wyciągać silnika baa nawet żadnej owiewki.Robią z tego czarną magie i żerują na takich jak ty.
@Minesr33: Tak właśnie sobie pomyślałem. Bo cena 400 zł dla mnie obecnie to dużo - rozumiem, że za wiedzę i robotę trzeba płacić. Jeśli jesteś z Gdańska, to polecasz jakiś warsztat, gdzie by mi to zrobili ?
@DajToMi: Ciężko mi coś polecić, już dawno nie siedze w temacie.Pomógłbym ci ale pozbyłem się ściągaczy gdy przesiadłem się na robienie aut, masz jakieś podstawowe narzędzia i chęć zrobienia czegoś nowego?( ͡º ͜ʖ͡º)
Podstawowe narzędzia mam, ale raczej ogólnego przeznaczenia - nie takie do skuterów. Chęci by się znalazły, ale z czasem jest kiepsko.