Wpis z mikrobloga

Na życzenie @spunky mały guide dotyczący otwierania kunosowych torów.
1. Ściągamy program 3DSimED3 (płatny, ale jest wersja trial)
2. Importujemy plik *.kn5 z torem - tutaj warto dodać, że plików z torem może być kilka: dla danego layoutu plik z ogrodzeniami albo.. krawężnikami ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
3. Opcja "Plugin export" pozwala zapisać plik toru do wybranego formatu (polecam *.dae w przypadku Blendera, od biedy *.fbx)
4. Edytujemy tor, eksportujemy do *.kn5 i gotowe ( ͡ ͜ʖ ͡)


#acleague #assettocorsa
  • 1
@Mak0wi3c: Samo rozpakowywanie plików kn5 jest nielegalne, chodzi o umowy z firmami, które reklamują się na torach oraz wizerunek samych torów. Ale z drugiej strony np. na RaceDepartment, który dosyć restrykcyjnie podchodzi do kwestii prawnych (np. portów z innych gier) bez problemu przepuszcza zmodyfikowane, oryginalne tory na swoim forum.