Wpis z mikrobloga

Hej Mirki, jak to teraz jest z #upc i usuwanymi kanałami - uprawnia to do zerwania umowy? Bo zdaje się, że fakt usuwania czegoś z oferty #telewizja analogowej już do niczego nie uprawnia...
Wkurzają mnie z tym swoim debilnym ograniczeniem "multiroom" do dwóch dekoderów, chcę im podziękować i wziąć cokolwiek co daje normalne warunki a nie "za trzeci telewizor to trzeba stówę zapłacić".

A może @UPC_Polska by się wypowiedziało na temat tej usługi "multiroom" - czy kiedyś wprowadzicie MULTI- a nie DUAL-room jak wszyscy normalni operatorzy?
  • 14
  • Odpowiedz
@enron: Usuwanie kanałów z telewizji analogowej nie uprawnia Cię do zerwania umowy - ona teraz jest usługą bezpłatną. Co do kwestii dwóch multiroomów - już jest taka opcja, 10zł i masz trzeci dekoder bez nagrywarki/CI+, ewentualnie 15zł i dostajesz dekoder z nagrywarką o ile Twój główny dekoder ma możliwość nagrywania.
  • Odpowiedz
@enron zerknij w umowę, masz dostęp do zestawu, a nie do poszczególnych kanałów. Więc dostawca może swobodnie zmieniać kanały w poszczególnych zestawach i dalej wywiązuje się z umowy.
  • Odpowiedz
@enron: Tylko usunięcie kanałów które są gwarantowane (jakie to kanały sprawdzisz na umowie) upoważnienia Cię do zerwania umowy. Rebranding się nie liczy.
  • Odpowiedz
@enron: Jak znajdziesz mi operatora telewizji w Polsce który tak nie robi to przybiję Ci piątkę.


@Sanawabicz: tzn. który jak nie robi? U operatorów satelitarnych możesz mieć kilka dekoderów, tylko w UPC jest takie średniowiecze że dopuszczają jedynie dwa...
@norbw74: domyślam się, że byle zmiana wiele nie zmieni :( W najgorszym wypadku doturlam się jakoś do końca umowy i wtedy im podziękuję (za telewizję, bo internet mają w porządku).
  • Odpowiedz
no i niestety - #informacjanieprawdziwa :( Pani w BOKu powiedziała, że mam dwa dekodery i mogę spadać na drzewo...


@enron: Zależy na kogo trafisz chyba. Z dwa tygodnie temu podłączałem drugi i trzeci dekoder u klienta. Rzadko bo rzadko, ale się zdarza. Jak to załatwiają, nie wiem niestety.
  • Odpowiedz
  • 0
no i niestety - #informacjanieprawdziwa :( Pani w BOKu powiedziała, że mam dwa dekodery i mogę spadać na drzewo...


@enron: Zależy na kogo trafisz chyba. Z dwa tygodnie temu podłączałem drugi i trzeci dekoder u klienta. Rzadko bo rzadko, ale się zdarza. Jak to załatwiają, nie wiem niestety.

@Krzemol: już wyjaśnione, zadzwoniła do mnie ta pani co mi nabujała o tym że są maksymalnie 2 dekodery i jutro ma przyjść
  • Odpowiedz