Wpis z mikrobloga

Cześć, Mirki! Potrzebuję pomocy. Czy wśród Was znajduje się może osoba profesjonalnie zajmująca się tatuowaniem? Od kilku lat rysuję projekty dla znajomych, a ostatnio podjęłam decyzję, że czas najwyższy zająć się przenoszeniem ich na skórę zleceniodawców osobiście. Niestety, jestem kompletnym laikiem w tej kwestii i potrzebuję konsultacji z osobą, która wprowadzi mnie w owe tajniki od podstaw. Ktoś? Ktokolwiek? Może Wasi znajomi? Znajomi znajomych? Będę wdzięczna za każdą poradę/informację - wbrew pozorom, w czeluściach internetu trudno o satysfakcjonujące konkrety. #pytanie #pytaniedoeksperta #pomocy #tattoo #tatuaze
  • 13
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@afektywna mam przyjaciółkę. Najpierw trenujesz rysowanie z obciazonym ołówkiem /kredkami, potem kupujesz maszynkę i dziarasz banany, sztuczną skórę, wieprzowa skórę. Następnie idziesz do studia, gdzie przyjmują Cię na staż i robisz dziary za free by mieć do portfolio, z czasem sama zdobywasz klientów :)
  • Odpowiedz
  • 0
@Aganiok__: Możesz spróbować pomóc mi nawiązać kontakt z tą koleżanką lub podpytać czym powinnam kierować się, inwestując w zestaw dla amatora - mam na myśli pierwszą maszynkę, dzioby, zasilacz, pigmenty, płyn do sterylizacji czy dezynfekcji skóry? :)
  • Odpowiedz
@afektywna tak jak mówiłam, na początku zobacz czy w ogóle rysowanie z obciążeniem Ci idzie. Zestaw do dezynfekcji to co najmniej za pół roku, jeśli szanujesz skórę innych ;) postaram się podpytać jeśli nie zapomnę o to co prosiłaś
  • Odpowiedz
  • 0
@Dare: Być może, ale tak jak nadmieniłam - ciężko znaleźć te wcześniejsze wpisy, a skoro mogę w ten sposób zdobyć jakieś przydatne informacje, to dlaczego miałabym nie zapytać, mimo że wiele osób przerabiało wcześniej ten temat? Wy chyba niewiele tracicie, ja mogę sporo zyskać, o ile będę miała farta. ;>
  • Odpowiedz