Wpis z mikrobloga

#samsung #galaxy #galaxys3 #galaxys4 #galaxys5 #galaxys6 #serwis #gsm #serwisgsm

Jak można brać od ludzi 60zł za przywrócenie ustawień fabrycznych w smartfonach albo 100zł za jego konfigurację (czytaj przejście przez początkowe ekrany konfiguracji przy 1 uruchomieniu i ustawienie kilka elementów w "Ustawienia").

No k---a mać, czy Ci ludzie mają godność? ... Przecież to przeciętny gimbus z internetem i 15min czasu potrafi ogarnąć, a tu tyle kasy...

  • 10
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Ludzie, pomieszczenie, narzedzia, licencje etc same się oplacą? Jak nie potrafisz zrobić sam resetu to płacisz , bo wiedza kosztuje
  • Odpowiedz
@mamnatopapiery: Ooo widzę mamy eksperta od wszystkiego. 60zł za kliknięcie 5x na ekranie telefonu i wykorzystanie WBUDOWANEJ funkcji (której Samsung nie jest autorem) to dobra cena? Rozumiem, że jak idziesz do mechanika, a nie jesteś obeznany, to jak Ci za wymianę żarówek weźmie 350zł to też jest ok i nie robi Cię w c---a? Bo mogłeś się nauczyć i sam wymienić? Jesteś głupi i tyle... Powinni jak ludzie siąść i powiedzieć, że wystarczy wejść w opcje i kliknąć odpowiedni guzik i gotowe, a nie brać hajs od głupich/naiwnych ludzi.

@zachwiej: Taaa, bo marża 80% na towarze to rzeczywiście mało. Personel to k---a kpina. Nie umieją obsłużyć własnego systemu i mają problem z płatnościami kartą oraz zrealizowaniem zamówienia... Na pytanie "o co dokładnie chodzi w tej usłudze?" słyszę "chwileczkę, bo nie znam się, zapytam kolegi...".

Gdyby rzeczywiście coś prezentowali sobą i robili coś normalnego... A takie g---o?
Możecie mówić co chcecie, ale to zwykłe strzyżenie jeleni. Najpierw wciskają Ci smartfona za 2 koła bo taki zajebisty, bo to, bo tamto, później ktoś nie ogarnięty chce sobie zresetować to kolejną kasę Ci skasują. Dziwne, bo jak kupujesz samochody premium to liczysz na jakość i rzetelną i fachową pomoc w razie kłopotów, a nie na każdym kroku "powiemy Ci jak otworzyć zablokowany bagażnik za dodatkowe 250zł... (ps. info to jest małym druczkiem w instrukcji obsługi na stronie 379, ale kto by to czytał, wystarczy wcisnąć
  • Odpowiedz
@CoTuSieWyprawia operatorowi płacisz abonament ;] btw zobacz ze nawet i operatora jak załatwisz coś przez neta (czyli bezobsługowo) to dostajesz zniszki.
Dopóki nikt Ci NIE KAŻE płacić za hardreset czy podobną usługę to jest ok.
Usługa to usługa nie ważne ile trwa. Wymiana płyty głównej w telefonie to 15minut dla wprawnego serwisanta i chyba nie drzesz szat ze powinna być darmowa?
  • Odpowiedz
operatorowi płacisz abonament


@zachwiej: a Samsungowi jednorazowy "datek" w kwocie 5 letniego abonamentu. I co to ma do rzeczy?

Mi nie chodzi o to, że teoretycznie można to nazwać płatną usługą. Chodzi mi o to, że teraz każdy za byle g---o woła sobie duże kwoty (jeszcze trochę to za przełożenie karty sim z jednego do drugiego telefonu zawołają sobie 40zł!), zamiast oferować swoim klientom pomoc (a w przypadku tak prostych spraw jak wykonanie wbudowanej funkcjonalności zrobić to po ludzku i za
  • Odpowiedz