Aktywne Wpisy
zbyszko17 +312
Zapraszam do pisania swoich propozycji "na chlopski rozum" na temat zwalczenia powodzi na śląsku. Zaczne od mojej, skoro na Wiśle jest rekordowy niski poziom wody to może przekierujemy rzekę tak aby plynela do Wisły? #powodz
aegypius +392
Czy ten naród już totalnie zdziczał i pozbył się jakichkolwiek przejawów człowieczeństwa i rozumu?
Pamiętam 1997 i powódź (jako obserwator, nie uczestnik):
- ludzie brali sprawy w swoje ręce, bo rząd był jak dziecko we mgle
- wędkarze przyjeźdżali ze swoimi łódkami
- właściciele składów budowlanych dawali piasek
Pamiętam 1997 i powódź (jako obserwator, nie uczestnik):
- ludzie brali sprawy w swoje ręce, bo rząd był jak dziecko we mgle
- wędkarze przyjeźdżali ze swoimi łódkami
- właściciele składów budowlanych dawali piasek
Jak można brać od ludzi 60zł za przywrócenie ustawień fabrycznych w smartfonach albo 100zł za jego konfigurację (czytaj przejście przez początkowe ekrany konfiguracji przy 1 uruchomieniu i ustawienie kilka elementów w "Ustawienia").
No k---a mać, czy Ci ludzie mają godność? ... Przecież to przeciętny gimbus z internetem i 15min czasu potrafi ogarnąć, a tu tyle kasy...
@zachwiej: Taaa, bo marża 80% na towarze to rzeczywiście mało. Personel to k---a kpina. Nie umieją obsłużyć własnego systemu i mają problem z płatnościami kartą oraz zrealizowaniem zamówienia... Na pytanie "o co dokładnie chodzi w tej usłudze?" słyszę "chwileczkę, bo nie znam się, zapytam kolegi...".
Gdyby rzeczywiście coś prezentowali sobą i robili coś normalnego... A takie g---o?
Możecie mówić co chcecie, ale to zwykłe strzyżenie jeleni. Najpierw wciskają Ci smartfona za 2 koła bo taki zajebisty, bo to, bo tamto, później ktoś nie ogarnięty chce sobie zresetować to kolejną kasę Ci skasują. Dziwne, bo jak kupujesz samochody premium to liczysz na jakość i rzetelną i fachową pomoc w razie kłopotów, a nie na każdym kroku "powiemy Ci jak otworzyć zablokowany bagażnik za dodatkowe 250zł... (ps. info to jest małym druczkiem w instrukcji obsługi na stronie 379, ale kto by to czytał, wystarczy wcisnąć
Dopóki nikt Ci NIE KAŻE płacić za hardreset czy podobną usługę to jest ok.
Usługa to usługa nie ważne ile trwa. Wymiana płyty głównej w telefonie to 15minut dla wprawnego serwisanta i chyba nie drzesz szat ze powinna być darmowa?
@zachwiej: a Samsungowi jednorazowy "datek" w kwocie 5 letniego abonamentu. I co to ma do rzeczy?
Mi nie chodzi o to, że teoretycznie można to nazwać płatną usługą. Chodzi mi o to, że teraz każdy za byle g---o woła sobie duże kwoty (jeszcze trochę to za przełożenie karty sim z jednego do drugiego telefonu zawołają sobie 40zł!), zamiast oferować swoim klientom pomoc (a w przypadku tak prostych spraw jak wykonanie wbudowanej funkcjonalności zrobić to po ludzku i za
Zdaje się że to ty jesteś autorem wpisu.